رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی
با همت کارن کراد، ۸

رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۴ | ۷ دقیقه

رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی، صبح امروز با حضور ۶ استارت‌آپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. ۳۵۹ کاربر، شامل سرمایه‌گذاران و مخاطبان رویداد از طریق پلتفرم اسکای‌روم و سامانه آپارات، بصورت آنلاین در برنامه حاضر شدند و استارت‌آپ‌ها به منظور جذب سرمایه به ارائه پرداختند.

نوپانا به گزارش روابط عمومی کارن کراد، دکتر محسن فتحی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به این نکته که این ۶ استارت‌آپ‌ حوزه تجهیزات پزشکی، بسیار کاربردی و مطابق با نیازهای فعلی جامعه می‌باشند، گفت: فعالیت جوانان ما در این حوزه، نویدبخش این است که در آینده نزدیک، این محصولات در دسترس عموم جامعه قرار بگیرد و کل جامعه بتوانند از آن بهره‌مند شوند. ما در مجلس و خصوصا در کمیسیون بهداشت به عنوان یک وظیفه، از این استارتاپ‌ها و کلیه مجموعه‌هایی که در بحث تجهیزات پزشکی و دارویی فعالیت می‌کنند، تمام قد حمایت می‌کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که به عنوان قانون‌گذار در حوزه قانون‌گذاری یکسری تسهیلات را به این طرح‌ها اختصاص دهیم.

در ادامه این رویداد، ۶ استارتاپ تجهیزات پزشکی به ارائه طرح‌های خود پرداختند.

اولین تیم ارائه دهنده در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی، «دنت آنلاین» بود. این استارتاپ محصول خود را فروش آنلاین و تخصصی تجهیزات دندانپزشکی معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ ۵ میلیارد تومان در ازای ۴۰ درصد سهام اعلام شد. محل مصرف این سرمایه برای توسعه کسب‌وکار، منابع انسانی، تبلیغات، تامین و انبار کالا و هزینه‌های ثابت و پرسنلی است. ویژگی منحصربه‌فرد این طرح، دسترسی آسان، ایجاد اعتماد برای همه دندان پزشکان کشور برای خرید محصول، رتبه بندی مناسب و سئو و محتوای قوی سایت است.

«اسپو» دومین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود. این استارتاپ محصول خود را گجت ارزیابی باروری مردان معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۱ میلیارد تومان در ازای ۳۰ درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و منابع انسانی است. ویژگی منحصر به فرد این محصول، ارائه مشاوره‌هایی در جهت بهداشت روانی، خودمراقبتی و و تغذیه‌ افراد است. 

استارت‌آپ «ایلیثیا» سومین طرحی بود که محصول خود را گجت و پلتفرم هوشمند پایش سلامت مادر و جنین معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ، ۸۵۰ میلیون تومان در ازای ۱۵ درصد سهام، برای بازاریابی، نیروی انسانی و توسعه محصول است. ویژگی منحصر به فرد این محصول، بررسی ضربان قلب جنین و اعلام هشدار در مواقع احتمال بروز خطر است.

چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی استارت‌آپ «ماسک سورین» بود که در این رویداد بود که محصول خود را، تولید ماسک‌های ایمن، فیلتردار و شفاف معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ ۱.۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه کسب و‌کار، منابع انسانی و تبلیغات است. ویژگی منحصر به فرد این محصول، شفافیت و ضدبخار (آنتی فاگینگ) بودن ماسک و همچنین سازگاری با محیط زیست است. 

«گامینو» پنجمین طرح ارائه شده این رویداد بود که محصول خود را وسیله کمک حرکتی به کودکان دارای اختلال حرکتی، معرفی کرد. ویژگی منحصربه‌فرد این استارتاپ، ارائه خدمات درمانی، بهبود شرایط جسمی و روانی، افزایش مشارکت کودکان است.

مزایا استفاده از گامینو سهولت استفاده برای خانواده‌ها با هر میزان تحصیلاتی، انجام تمرینات توانبخشی در منزل و برگزاری کارگاه‌ها و وبینار‌های تخصصی و مشاوره کارشناس توانبخشی است. 

سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ، ۱.۵ میلیارد تومان در ازای ۱۵ درصد برای سرمایه‌گذاران خام و ۳۰-۳۵ درصد برای سرمایه‌گذارانی که به صورت همکار وارد این طرح می‌شوند. این سرمایه برای توسعه و رشد مجموعه (تنوع محصولات و ارائه خدمات) است.

استارت‌آپ «ساخت کانولا‌های پزشکی» آخرین تیم ارائه دهنده در این رویداد بود. طرح اصلی این استارتاپ شکل دهی لوله‌ها و مفتول‌های فلزی ( خم کردن، شکل دهی دهانه، جوش دادن، سوراخ کاری دقیق، الکتروپولیش داخل و خارج و...) برای ساخت کانولاهای تخصصی پزشکی است. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۱ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی، منابع انسانی و تکمیل فناوری‌ها و ایجاد پایه برای طرح محصول تمام شده است.

در پایان هر ارائه، برای پاسخ به سوالات سرمایه‌گذاران، پرسش و پاسخ برگزار شد و حضار بصورت حضوری و شرکت کنندگان آنلاین از طریق تایپ در پلتفرم اسکای‌روم به طرح سوالات‌شان از استارتاپ‌ها پرداختند.

برچسب‌ها: کارن کرادتجهیزات پزشکیمحسن فتحیکمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.