رویداد آنلاین معرفی نیازهای فناورانه
شرکت بیمه سامان برگزار می‌کند؛ ۸

رویداد آنلاین معرفی نیازهای فناورانه

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۸ | ۵ دقیقه

رویداد معرفی نیازهای فناورانه (Reverse Pitch) شرکت بیمه سامان،٣٠ مهرماه ٩٩ به صورت آنلاین برگزار می شود.

نوپانا: Reverse Pitch  یا ارائه وارونه یک رویداد مبتنی بر تقاضای نوآوری و فناوری است. بر خلاف رویدادهای مبتنی بر عرضه که طی آن استارتاپ­ ها اقدام به ارائه نوآوری و مدل کسب و کار خود در برابر سرمایه­ گذاران می ­نمایند، در ریورس ­پیچ این سرمایه ­گذاران و شرکت­ های بزرگ هستند که چالش ها و نیازهای فناورانه و حوزه ­های مورد علاقه خود برای سرمایه­ گذاری را معرفی می­کنند

هدف بیمه سامان از برگزاری این رویداد استفاده از توانمندی استارتاپ ها و شرکت های نوآور فعال در حوزه فناوری های مالی، صنعت بیمه، نرم افزار، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، امنیت اطلاعات، توسعه کسب و کار و... برای پاسخگویی به چالش های فناورانه این شرکت است.

استارت آپ ها و شرکت کنندگان در این رویداد نوآورانه تا سه هفته بعد از برگزاری فرصت دارند تا پیشنهادات و طرح های نوآورانه خود را برای برگزارکنندگان ارسال کنند. پس از ارزیابی پیشنهادات، تیم های منتخب تحت حمایت "شبکه نوآفرینی پلنت" اولین مرکز نوآوری صنعت بیمه ایران قرار خواهند گرفت.

با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی این رویداد به صورت آنلاین برگزار می شود و علاقه مندان از سراسر کشور می توانند بدون هیچ محدودیتی و به صورت رایگان در رویداد شرکت نمایند. بخش های اصلی این رویداد 3 ساعته عبارتند از:

1- معرفی چالش های فناورانه بیمه سامان در حوزه های ارزیابی هوشمند خسارت و تشخیص تقلب و همچنین نوآوری در مدل های کسب و کار بیمه های حمل و نقل تجاری

2- ارائه اطلاعات در خصوص روندهای حاکم بر فناوری در صنعت بیمه

3- معرفی ظرفیت ها، منابع و زیرساخت های بیمه سامان و الزامات و محدودیت های قانونی صنعت بیمه کشور و تاثیر آنها بر توسعه این صنعت

4- معرفی مدل های حمایتی و روش های همکاری بیمه سامان و شبکه نوآفرینی پلنت با تیم ها و استارتاپ های منتخب

5- پاسخگویی به سوالات مخاطبان

 این رویداد مجازی با همکاری بیمه سامان به عنوان بهره بردار اصلی و مجری رویداد، پلنت به عنوان پارتنر توسعه نوآوری بیمه سامان و حامی استارت آپ های بیمه ای و "شبکه خدمات نوآوری بومرنگ" به عنوان مجرب ترین شرکت فعال در زمینه همرسانی عرضه و تقاضای نوآوری در تاریخ ٣٠ مهرماه ١٣٩٩ ( ساعت ١۵ الی ۱۸) برگزار می شود.

علاقه مندان به حضور مجازی در رویداد می توانند عبارت بیمه سامان را در سایت ایوند جستجو نموده و یا با کلیک روی لینک زیر مستقیما ثبت نام خود را انجام انجام دهند.

evnd.co/aaBlS

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می توانید با شماره های ۸۸۳۹۸۵۴۳ و ۸۸۳۹۸۵۶۳ تماس بگیرید.

برچسب‌ها: شبکه نوآفرینی پلنتبیمه سامان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.