استارتاپ بیتستان گزارش یک سال اول فعالیت خود را منتشر کرد
گزارش سالانه؛ ۸

استارتاپ بیتستان گزارش یک سال اول فعالیت خود را منتشر کرد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۰ | ۳ دقیقه

پس از گذشت یکسال از شروع فعالیت‌ بیتستان، تصمیم به ارائه گزارش جامعی از فعالیت‌هایمان، در جهت شفافیت هر چه بیشتر در اکوسیستم استارت‌آپی و در بین فعلان این حوزه و مخاطبان و مشتریان‌مان گرفتیم.

نوپانا: صرافی بیتستان با هدف تسریع وتسهیل امور مالی مرتبط با ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین و سایر ارزهای پرطرفدار و همینطور با دغدغه صیانت و ایجاد امنیت برای دارایی افراد به مخاطبان کمک می نماید تا در بستری امن، با آسودگی خاطر ارزهای دیجیتال را بخرند و یا بفروشند، خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال تنها در عرض چند دقیقه در صرافی بیتستان انجام می شود.

رمزارزها امروزه در بازارهای بین المللی مورد توجه بسیاری از مردم دنیا قرار گرفته است، تحریم ناپذیری، سرعت در مبادلات و همچنین عدم کنترل و مصادره توسط دولت ها که جزء خصوصیات بارز این ارزهای دیجیتال هستند بسیاری از هموطنان ایرانی را به استفاده و سرمایه گذاری در این ارزهای دیجیتالی ترغیب نموده است.

جهان امروزِ ما، به سرعت به سمت دیجیتالی شدن گام بر می‌دارد. اگر کسب و کارهای امروزی، انقلابی بر صنایع پیش از خود باشند، کسب و کارهای فردا، کودتایی تمام عیار بر جهان آفلاین قبل از خود خواهند بود.

سرعت سرسام‌آور این تحول دیجیتال و استقبال روزافزون از رمزارزها خصوصا طی سه سال گذشته، ما را بر آن داشت تا مسیر جدیدی را آغاز کنیم.

این گزارش در ۴ بخش پول، تبادلات مالی و اعتبارسنجی همگانی، بلاک‌چین و دنیای رمزارزها، معرفی بیتستان و نقشه راه محصول، نقشه‌ راه بازاریابی و شاخص‌های عملکردی آمده است که از اینجا می‌توانید به طور کامل مطالعه فرمایید.

برچسب‌ها: بیتستانرمز ارزصرافی دیجیتال
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.