تبلیغات اینترنت، تنها راه نجات کسب و کارها
رپورتاژ آگهی؛ ۸

تبلیغات اینترنت، تنها راه نجات کسب و کارها

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۱ | ۱۱ دقیقه

در این مقاله با روش های دیگری مثل تبلیغات کلیکی و تبلیغات تلگرام نیز توضیح می دهیم و همچنین توضیحات بیشتری نیز درباره تبلیغات در گوگل و تعرفه هایش می دهیم.

نوپانا: با یکی دیگر از مقالات مرتبط با تبلیغات و بازاریابی در خدمت شما هستیم و در این مقاله می خواهیم به روش های دیگری از تبلیغات اینترنتی بپردازیم و درباره این موضوع مهم برای کسب و کار ها بیشتر توضیح دهیم .عناوین این مقاله به صورت زیر می باشد.

تبلیغات گوگل و مزیت آن

تبلیغات اینستاگرام چیست

تبلیغات(توضیح که تبلیغات چیست)

چگونه تبلیغات رایگان انجام دهیم (چطور میشه رایگان تبلیغات کرد)

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات در تلگرام چگونه است؟

تبلیغات در گوگل چگونه به کسب و کار شما کمک میکند

تعرفه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

تبلیغات موبایلی و فواید آن

در این مقاله با روش های دیگری مثل تبلیغات کلیکی و تبلیغات تلگرام نیز توضیح می دهیم و همچنین توضیحات بیشتری نیز درباره تبلیغات در گوگل و تعرفه هایش می دهیم.

تبلیغات گوگل و مزیت آن

تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادوردز سیستم مدیریت تبلیغات بسیار عالی در اختیار شما قرار می دهد و شما دسترسی کاملی به آمار مربوط به تبلیغات خود دارید.در گوگل ادوردز می توانید تبلیغات هدفمندی داشته باشید یعنی برای مخاطبان خاصی تبلیغات خود را نمایش دهید تا بهترین بازدهی را داشته باشد.گوگل ادوردز انواع مختلفی از هدف گذاری را برای شما فراهم آورده که از آن ها می توانید استفاده کنید مثل کلمات کلیدی،موقعیت مکانی یا همان لوکیشن،سن و زبان .

تبلیغات اینستاگرام چیست

روش های زیادی برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد.مثلا یکی از آن روش ها تبلیغات در خود اینستاگرام است.در این روش مبلغی را در اینستاگرام شارژ می کنید تا طبق هدف شما پست های تبلیغاتی شما به مخاطب های هدفتان در هشتگ های مختلف و کلمه های مختلف در بخش جستوجو یا اکسپلور پیچ های هدفتون نمایش دهد.

روش های دیگری نیز هستند مثل تبلیغ در پیج های اینفلوئنسر ها (افرادی هستند که با تولید محتوا در زمینه های مختلف فالوور های زیادی را جذب کرده اند.) که نیاز به کمی دقت و تجربه برای انتخاب اینگونه پیج ها و همچنین نیاز به برنامه راهبردی خوبی برای تبلیغات در این پیج های پرمخاطب دارد.

تبلیغات(توضیح که تبلیغات چیست)

تبلیغات یعنی پخش کردن پیام و ارتباط با مشتریان و کاربران در خصوص یک نوع خدمات یا محصول .واژه تبلیغات یا Advertising  که از دو بخش  Ad و Vertere تشکیل شده است که به ترتیب به معنای "نسب به کسی" و "برگشتن" است و در کل یعنی کسی را مدنظر قرار دادن.

در تعریف تبلیغات گفتیم که باید پیام به مخاطبین برسد.پس بر اساس تعریف تبلیغات باید تبلیغات در رسانه ای انجام دهید که جامعه هدف بهتری در آنجاست.رسانه می تواند به تبلیغات شما اعتبار بدهد یا اینکه از اعتبار تبلیغات شما بکاهد.

تولید کنندگان بسیار زیادی هستند که محصولات ضروری و باکیفیتی را تولید می کنند و این محصولات یا خدمات برای نیاز مشتریان ضروری هستند.از این رو کسب و کار ها نیاز به رساندن پیام تبلیغاتی به مخاطبین هدف خود دارند و امروزه با توجه به تنوع و گسترش تولید محصولات مختلف آگاه سازی مشتریان بسیار سخت شده است.

چگونه تبلیغات رایگان انجام دهیم (چطور میشه رایگان تبلیغات کرد)

راه های تبلیغات رایگان بسیار زیاد هستند مانند :

استفاده از Google My Business: این سرویس محل کسب و کار شما را در جستوجوی گوگل و Google Maps ثبت می کند .اما این امکان به علت تحریم برای کشور ایران پشتیبانی نمی کند.

ارسال پست مهمان در وبلاگ ها: تبلیغات در وبلاگ های شناخته شده فواید بسیار زیادی دارد مثلا می توانید با مخاطبین وبلاگ ارتباط برقرار کنید همچنین می توانید اعتبار کسب و کار خودتان را زیاد کنید. با این کار می توانید رتبه سایت خودتان را در گوگل نیز بالاتر ببرید.

ارسال خبرنامه الکترونیکی برای اعضا: خبرنامه الکترونیکی یک راه ارتباطی عالی برای سایت ها به شمار می رود و می توانید هر روز با کاربران خود ارتباط داشته باشید و محصولات خودتان را به آن ها معرفی کنید.

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی یا همان PPC یکی از بهترین روش های تبلیغاتی هست.PPC یعنی Pay Per Click به معنی پرداخت به ازای هر کلیک است.

در این روش هزینه خود را هدر نداده اید و فقط هزینه برای این پرداخت می کنید که کاربران نسبت به تبلیغ شما کنجکاو شده باشد و روی آن کلیک کرده باشد.مثلا ممکن است تبلیغ شما بین ده هزار نفر دیده شده باشد اما ده تا کلیک خورده باشد.در اینجا شما فقط هزینه 10 تا کلیک را پرداخت میکند نه ده هزارتا کلیک.

تبلیغات کلیکی هم انواع مختلفی هست مثل:

تبلیغات کلیکی نمایشی: در این روش با استفاده از یک شرکت واسطه ارائه دهنده تبلیغات کلیکی در سایت ها و اپلیکیشن های پربازدید منتشر می کنید.

تبلیغات بنری همسان: این گونه تبلیغات شکل تبلیغات با شکل وبسایت های نمایش دهنده یکسان می شود و انگار که تبلیغات شما جزئی از سایت های هدف است.

تبلیغات بنری استاندارد: این نوع تبلیغ کلیکی بسیار رایج است و در سایت های وبلاگی و خبری دیده می شود.منظور همان بنر های مستطیلی در گوشه و کنار وبسایت ها هست.

تبلیغات در تلگرام چگونه است؟

شبکه اجتماعی تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران هست و مورد توجه بسیاری از کاربران است.تبلیغ در تلگرام به روش های مختلفی انجام می شود و این روش ها عبارت اند از:

تبلیغات بازدیدی در کانال ها

تبلیغات ساعتی در کانال های تلگرام

خرید ممبر تلگرام

تبلیغات در گوگل چگونه به کسب و کار شما کمک میکند

صفحات گوگل بازدید های میلیونی دارد و با استفاده از تبلیغات در نتایج جستوجو گوگل می توانید رتبه سایت شما را بهبود ببخشد و محصولات شما را تبدیل به برند کند و همچنین کاربران زیادی را می توانید برای سایتتان جذب کنید.

تعرفه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

تعرفه های تبلیغات در گوگل ادوردز دارای پلن های مختلفی است که شرکت های نماینده گوگل در هر کشور آن ها را ارائه می دهند.مثلا یک نمونه تعرفه به صورت زیر است.

قیمت:524 هزارتومان

دارای کنترل پنل ، تعداد لغات نامحدود، کنترل پنل اختصاصی، دریافت گزارش روزانه

متوسط تعداد کاربران:400 نفر

حداکثر تعداد ورود کاربران در صفحات غیر از صفحه اول گوگل: 2300 نفر

حداقل هزینه هر کلیک به جز صفحه اول گوگل: 1 سنت

تبلیغات موبایلی و فواید آن

تبلیغات موبایلی چندسالی است که به یکی از بهترین روش های تبلیغاتی تبدیل شده است و مزیت های فراوانی دارد که بهخ صورت مختصر عبارت اند از:

تبلیغات به مخاطبین واقعی می رسد.

تبلیغات موبایلی بازدهی بسیار خوبی دارد.

تبلیغات موبایلی به دلیل دسترسی بیشتر مردم به موبایل بارخورد زیادی دارد.

تبلیغات موبایلی به صورت لحظه ای است.

برچسب‌ها: تبلیغاتتبلیغات گوگل
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.