دوره جامع آنلاین طراحی محصول
با حمایت رسانه‌ای نوپانا؛ ۸

دوره جامع آنلاین طراحی محصول

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۴ | ۴ دقیقه

فراگیری و بکار بستن دانش طراحی شاه کلید تولید محصول و موفقیت در رقابت تجاری است و بدون آشنایی با روش‌های اصولی طراحی محصول و به‌کار گرفتن آن در فرایند تولید، هر محصول جدیدی در رقابت با محصولات رقیب در بازار محکوم به شکست خواهد بود.

نوپانا: طراحی محصول ( Product Design ) یکی از اصلی ترین ارکان مهم تجاری سازی ایده ها و گام نخست برای خلق محصولات جدید و نوآورانه است. فراگیری و بکار بستن دانش طراحی شاه کلید تولید محصول و موفقیت در رقابت تجاری است و بدون آشنایی با روش‌های اصولی طراحی محصول و به‌کار گرفتن آن در فرایند تولید، هر محصول جدیدی در رقابت با محصولات رقیب در بازار محکوم به شکست خواهد بود. به همین دلیل در سالهای اخیر تخصص طراحی و مدیریت محصول، مورد توجه بسیاری از رهبران بازار قرار گرفته است و موقعیت­های شغلی فراوانی در این حوزه پدید آمده است.

درباره دوره

دوره جامع Product Design مشتمل بر ۵۴ ساعت آموزش مفاهیم پایه و اصلی در حوزه طراحی محصول و همچنین ۱۶ ساعت جلسات منتورینگ و حل مساله است. در این دوره، اصول طراحی محصول در حوزه­ های مدیریت محصول، تحقیقات کاربری، طراحی کاربرمحور، طراحی تجربه و مهارت هایی مانند چابکی، گیمیفیکیشن و بازاریابی آموزش داده می­شود و شرکت کنندگان با ابزارها، استانداردها و قواعد کلی هر فعالیت آشنا می‌شوند. این دوره بصورت استاندارد طراحی شده است و دانشپذیران پس از گذراندن دوره می‌توانند بصورت مستقل یک پروژه طراحی محصول را بطور کامل انجام دهند و افرادی که عضوی از تیم‌های طراحی و مدیریت محصول هستند می‌توانند مهارت های لازم برای بهبود و ارتقا محصول کاربرمحور را کسب کنند. در پایان نیز به همه شرکت کنندگانی که دوره رابا موفقیت به پایان برسانند گواهی معتبر دوره تقدیم می گردد.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

فعالان و علاقمندان به حوزه های طراحی محصول، مدیریت محصول، طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری، طراحی صنعتی، کارشناسان و مدیران بازاریابی، تیم های استارتاپی، تیم های طراحی محصول و تجربه کاربری شرکت های حوزه تجارت الکترونیک و دانشجویان مهندسی نرم افزار مخاطبان این دوره خواهند بود.


زمان برگزاری: پنجشنبه 10 مهرماه تا 15 دی ماه

لینک ثبت‌نام: http://pd.userxevent.ir/

کد تخفیف همراهان نوپانا: nopana

برچسب‌ها: طراحی محصولاستارتاپProduct Design
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.