مسیر فعالیت‌ فناوران در آذربایجان غربی هموار شد
با گشایش سه مرکز فناوری و نوآوری؛ ۸

مسیر فعالیت‌ فناوران در آذربایجان غربی هموار شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۷ | ۲ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر به استان آذربایجان غربی مرکز نوآوری شهر هوشمند این استان را افتتاح کرد. مرکزی که قرار است با استقرار ۱۲ واحد فناور به توسعه امنیت اطلاعات و فناوری‌های نسل چهارم این استان کمک کند.

نوپانا: با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری مرکز نوآوری شهر هوشمند استان آذربایجان غربی که با همکاری دانشگاه ارومیه و پارک فناوری پردیس ایجاد شده است، افتتاح شد. این مرکز نوآوری در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع در دانشگاه ارومیه احداث شده است.

مرکز نوآوری شهر هوشمند با اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار در مجموعه پردیس دانشگاه ارومیه واقع شده است تا فضایی برای استقرار مراکز نوآوری و فناوری آذربایجان غربی شود .این مرکز ظرفیت پشتیبانی از ۱۲ مرکز فناور را دارد و در حال حاضر ۶ واحد فناور هم در آن مستقر شده‌اند.

در ادامه این سفر ساختمان چند مستاجره پارک فناوری استان آذربایجان غربی در مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع هم با حضور معاون علمی و فتاوری رییس جمهوری افتتاح شد.

افتتاح سوله کارگاهی تولید صنعتی دانش‌بنیان برای فعالیت ۸ واحد فناور در پارک هم دیگر برنامه‌های این سفر بود.

ستاری در این سفر یک‌روزه از پارک علم و فناوری، مراکز نوآوری و رشد دانشگاهی، دانشگاه ارومیه و پژوهشکده پزشکی سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بازدید کرد.

 
برچسب‌ها: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریمرکز نوآوری شهر هوشمندآذربایجان غربیسورنا ستاری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.