بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود
به دلیل گسترش بیماری کرونا، ۸

بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۳ | ۴ دقیقه

«بوتکمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.

نوپانا: بوتکمپ یک برنامه آموزشی و تمرینی است که به منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی برگزار می شود، بوتکمپ‌ها معمولا دوره‌های 2 تا 3 ماهه ای هستند که آموزش های فشرده ای را ویژه کسب‌وکارها ارائه می کنند. در این دوره های آموزشی ارتباط نزدیکی میان دانشجویان و مربی‌ها وجود داشته و نقطه قوت آن نسبت به سایر دوره ها، معرفی دانشجویان پس از پایان دوره به مراکز مختلف برای استخدام و کاریابی است.

بوتکمپ بازاریابی دیجیتال با رویکرد توسعه آموزش کسب و کار در فضای دیجیتال و تقویت فعالیت استارتاپ ها، به همت شتابدهنده ویکست کارخانه نوآوری آزادی و آکادمی اینفوگرام کلید خورده و شرکت در این دوره آموزشی 100 ساعته مشروط به قبولی در آزمون تعیین سطح است.

مبانی بازاریابی و تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغاتی، بازاریابی محتوایی ، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، طراحی وبسایت ، بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو SEO ، تبلیغات آنلاین ، مانیتورینگ و تحلیل ، امنیت اطلاعات و بازاریابی حفظ و نگهداشت مشتری از مهمترین سرفصل های آموزشی در این دوره مجازی چندماهه خواهد بود.
اساتید بوتکمپ بازاریابی دیجیتال از کارشناسان اکوسیستم استارتاپی و مارکتینگ هستند و در این دوره مهارت‌هایی که در مسیر یادگیری بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای نوپا ضروری است ، محور آموزش ها قرار گرفته است.

از آنجا که با پیشرفت تکنولوژی و توسعه رسانه ها در زندگی، بازاریابی از شکل چاپی و محیطی(سنتی) خارج شده و روش‌های جدید با عنوان بازاریابی دیجیتال در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است و از طرفی بروز شرایط بحران کرونا، نیاز کسب و کارها را به استفاده از ظرفیت فضای مجازی بیشتر کرده، 570 میلیون تومان کمک هزینه آموزشی برای ۳۰ نفر اول در نظر گرفته شده است.
گفتنی است این بوتکمپ از ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری و سایر نهادها برای حمایت ازتوسعه آموزش های آنلاین مورد نیاز کسب وکارها دعوت به عمل آورده تا روند آموزش مجازی را برای علاقمندان تسهیل کنند.

فعالان استارتاپی و علاقمندان برای شرکت در آزمون تعیین سطح رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت InfogramAcademy.com مراجعه کنند.

برچسب‌ها: بازاریابیبوتکمپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.