بازدید سخنگوی کمیسیون صنایع از بزرگترین مرکز پردازش کالای خاورمیانه
در ۱۱ مرداد ۹۹ ۸

بازدید سخنگوی کمیسیون صنایع از بزرگترین مرکز پردازش کالای خاورمیانه

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۹:۱۴ | ۳ دقیقه

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مثبت ارزیابی کردن اشتغالزایی مستقیم برای ۵ هزار نفر در فروشگاه دیجی‌کالا، گفت:این فروشگاه دارای تنوع کالا قابل توجهی است و مرکز پردازش آن توانایی پردازش کالاها فراوانی را در روز دارد.

نوپانا به نقل از خانه ملت، حجت‌الله فیروزی  در  تشریح بازدید خود از بزرگترین مرکز پردازش کالای فروش آنلاین در خاورمیانه (مرکز دانش دیجی‌کالا)، گفت: صبح امروز شنبه (۱۱ مردادماه) از مجموعه دانش دیجی‌کالا به عنوان بزرگترین مرکز پردازش کالای فروش آنلاین در خاورمیانه بازدید کردم و با مدیران و کارکنان این مجموعه به گفتگو پرداختم.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این فروشگاه آنلاین بیش از ۶۰ هزار فروشنده و تولیدکننده به میلیون‌ها ایرانی خدمات ارائه می‌دهند و این فروشگاه برای نزدیک به ۵ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم داشته است.

وی با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ هزار کالا به این فروشگاه سفارش داده می‌شود، اظهار کرد: این فروشگاه دارای تنوع کالا قابل توجهی است و مرکز پردازش آن توانایی پردازش ۶۰۰ هزار کالا را در روز دارد.

به گفته فیروزی این فروشگاه آنلاین ۳۰ مرکز پردازش دیگر نیز در شهرهای سراسر کشور ایجاد کرده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دیجی‌کالا در راستای رونق جهش تولید فعالیت خود را ادامه می‌دهد، اضافه کرد: ایجاد اشتغال برای روستاییان، رونق مشاغل خانگی از دیگر دستاوردهای این برند ملی است ضمن آنکه روستایان و دارندگان مشاغل خانگی می‌توانند کالای خود را از طریق این فروشگاه معرفی کنند و این سبب افزایش استقبال از کالاها و تولیدات داخلی و در ادامه ایجاد اشتغال شده است.

 
برچسب‌ها: دیجی‌کالامرکز پردازش دیجی‌کالاحجت‌الله فیروزیکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.