طرح‌های شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برای ارائه به سرمایه‌گذاران معرفی شدند
هفت طرح سرمایه‌گذاری در حوزه‌های متنوع ۸

طرح‌های شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برای ارائه به سرمایه‌گذاران معرفی شدند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۵ | ۳ دقیقه

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس، پس از ارزیابی طرح‌های متقاضی سرمایه، هفت طرح را انتخاب و برای معرفی به سرمایه‌گذران معرفی کرد.

نوپانا به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی این مجموعه، پس از شناسایی، ارزیابی و آماده‌سازی طرح‌های فناوری متقاضی سرمایه، آماده ارائه طرح‌ها به سرمایه‌گذاران است.

هفت طرح از میان طرح‌های مختلف برای جذب سرمایه انتخاب شده‌اند. در حوزه «نانو مواد- شیمی» طرح «افزودنی سوخت دیزل» ، در حوزه «آنالیز موارد گازی» طرح «آنالیزور موارد گازی»، در حوزه «سلامت» طرح « تولید جایگزین بافت استخوان»، در حوزه «گردشگری» طرح «ساماندهی اقامتگاه»، در حوزه «معدن» طرح «غلتک‌های شکل‌دهی گلوله»، در حوزه «فناوری اطلاعات» طرح «سازماندهی هکرها» و در حوزه «کسب و کار IT» طرح «بازار خودرو» آماده ارائه به سرمایه‌گذارن هستند.

کلیه سرمایه‌گذاران حقوقی و حقیقی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در زیست‌بوم فناوری و نوآوری هستند، می‌توانند با مراجعه به این آدرس طرح‌های مذکور را مطالعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر یا برگزاری جلسات مذاکره، از طریق شماره تماس 76250250 داخلی 2323 و یا پست الکترونیک Investment@techpark.ir با اداره کل سرمایه‌گذری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس تماس حاصل کنند.

طرح‌های فناور متقاضی سرمایه از دیگر شرکت های عضو پارک نیز می‌توانند پس از ارزیابی و تائید، در سبد طرح‌های آماده ارائه به سرمایه‌گذاران جسور قرار بگیرند.

گفتنی‌ست، سرمایه‌گذاری جسورانه، یکی از مهم‌ترین روش‌های تأمین مالی استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است که درنهایت به توسعه فناوری و رشد اقتصادی منجر می‌گردد. در این رویکرد سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران با مشارکت خود، ضمن پذیرش بخش‌هایی از ریسک کسب‌وکار، امکان انتفاع از فناوری‌هایی که خلق و توسعه می‌یابند را برای خود ممکن می‌سازند. با این‌ حال یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران، همواره وجود طرح‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌باشد که ضمن نوآور بودن، از سودآوری نیز برخوردار باشد.

برچسب‌ها: سرمایه‌گذاریپارک علم و فنلوری پردیساستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.