سی فایو SEE5: بزرگترین سایت ساز آنلاین ایران
رپرتاژ آگهی؛ ۸

سی فایو SEE۵: بزرگترین سایت ساز آنلاین ایران

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۶ | ۸ دقیقه

شاید وقتی ایده طراحی یک سایت برای کسب و کار خود به ذهنتان می آید به این فکر می افتید که باید از کجا شروع کنید؟ به کدام شرکت، طراحی سایتم را بسپارم؟

نوپانادر این مقاله قصد داریم سیستمی پیشرفته را به شما معرفی کنیم، که بتوانید توسط آن به راحتی و فقط در چند دقیقه سایتی حرفه ای برای کسب و کار خود راه اندازی نمایید. این سیستم پیشرفته که به طور خودکار تمامی مواردی لازم برای طراحی وب سایت را انجام می دهد را، سایت ساز می گوییم.

معرفی بزرگترین سایت ساز آنلاین ایران:

سایت ساز سی فایو SEE5، به صورت خودکار و فقط در ۵ دقیقه تمامی موارد لازم برای ساخت سایت شامل، هاست، دامنه، هسته ی وب سایت (CMS)، قالب را فراهم نموده و راه اندازی سایت شما را ظرف ۵ دقیقه انجام می دهد. تاکنون با سایت ساز SEE5 بیش از ۹۵ هزار سایت ساخته شده است.

با سرویس های سایت ساز و فروشگاه ساز، می توانید سایت خود را بدون دانش فنی ساخته و به صورت آماده از آنها تحویل بگیرید. بعضی از آنها هم سیستم مدیریت محتوای خودشان را ساخته اند که البته محدودیت های زیادی، دارد.

طراحی سایت با هسته قدرتمند Wordprees:

سایت ساز SEE5، از وردپرس به عنوان هسته سایت های خود استفاده می کنند. سایت ساز SEE5 مشتریان بزرگی در کشور و دنیا دارد، یک مزیت بزرگ این سایت ساز علاوه بر امکانات و قدرت وردپرس، پشتیبانی یک ساله هاست، قالب و سایت است که خیال شمارا از هر بابت راحت می کند.

سایت ساز های کدنویسی شده، یک تهدید جدی دارند. اگر با یکی از این شرکت ها به مشکل بر خوردید،  امکان انتقال فروشگاهتان به شرکت دیگری را ندارید! از آن بدتر زمانی است که شما می خواهید یک امکان خاص به سایت خود اضافه کنید، تا زمانی که این دسته سایت سازها نخواهند، نمی توانید آن را به سایتتان اضافه کنید ولی در سایت ساز وردپرسی سی فایو شما هر امکانی که wordpress داشته باشد را می توانید به سایت اضافه کنید.

بانک افزونه های مورد نیاز بعد از طراحی سایت:

مهمترین دلیل اهمیت ساخت سایت با وردپرس، سادگی و توسعه پذیری آن است. هرچه یک کسب و کار بزرگتر شود نیاز به توسعه پیدا می کند. وردپرس میلیون ها توسعه دهنده و برنامه نویس در دنیا دارد که می توانند آن را توسعه دهند. افزونه های جانبی وردپرس برای کاربران در دسترس است که همه می توانند با چند کلیک ساده قابلیت های دلخواه خود را به فروشگاه شان اضافه کنند. در ایران هم اکثر سایت ها با وردپرس ساخته می شوند. راحتی کار، انعطاف پذیری بالا و افزونه های متعدد باعث استقبال از آن شده است. یکی از ویژگی های مهم سی فایو داشتن مخزنی از امکانات متداول است که بصورت رایگان می توانید آنها را به سایت خود اضافه کنید.

 

ساخت سایت با سئوی حرفه ای

باتوجه به اینکه مهمترین منبع جذب کاربر در فضای آنلاین از طریق موتور جستجوی گوگل است، لذا وب سایت شما باید بهترین هماهنگی را با گوگل داشته باشد، سایت های ساخته شده با سی فایو بلحاظ فنی بدلیل استفاده از بهترین CMS دنیا یعنی وردپس، بالاترین سطح هماهنگی با گوگل را داراست. و مهمتر اینکه ابزارهای فوق العاده کاربردی برای بهینه سازی وب سایت شما در نتایج گوگل را در اختیارتان قرار می دهد.

سی فایو، یک سایت ساز مطمئن و باتجربه:

اگر بدنبال یک سرویس سایت ساز هستید که توسط شرکتی معتبر و باتجربه تولید شده و از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد، سی فایو بهترین گزینه است. سایت ساز سی فایو علاوه بر پشتیبانی از مشتریان عمومی که مضربی از ۱۰۰۰ هستند، اسپاد پشتیبانی وب سایت شرکت ها و سازمان های بزرگی همچون شرکت صنایع شیر ایران پگاه با بیش از ۲۷ کارخانه و زیر مجموعه، شرکت ایران خودرو، خبرگزاری مهر، آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، پتروشیمی شیخ بهایی و صدها کسب و کار دیگر را در کارنامه فعالیت های خود دارد. پس جای نگرانی نیست، مشتریان سی فایو مضربی از هزار هستند.

جمع بندی :

با ساخت سایت و فروشگاه آنلاین با سایت ساز SEE سریعا وارد فضای آنلاین شوید و کسب و کار اینترنتی خود را بسازید. سی فایو بزرگترین سایت ساز و فروشگاه ساز ایران است که تاکنون با آن بیش از 95 هزار وب سایت و فروشگاه آنلاین ساخته شده است. اگر بدنبال ساخت سایت با پرستیژ و کامل هستید ضمنا پشتیبانی قدرتمند توسط یک شرکت با سابقه برایتان اهمیت دارد توصیه میکنیم از سایت ساز سی فایو استفاده کنید.

برچسب‌ها: طراحی سایتسی فایوSEE5
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.