معرفی محبوب ترین و پرفروش ترین‌های لوازم جانبی موبایل
رپرتاژ آگهی؛ ۸

معرفی محبوب ترین و پرفروش ترین‌های لوازم جانبی موبایل

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۶ | ۹ دقیقه

چند سال پیش اگر تلفن همراه شما علاوه بر ارسال اسمس توانایی انتقال عکس با بلوتوث را یکجا داشت، تلفن همراه پیشرفته ای داشته اید. یا اگر دوربین با کیفیت 3gp یا mp4 را می‌داشت شما موبایلتان را با قابلیت بالاتری خریداری کرده بودید.

نوپاناامروزه با پیشرفت تکنولوژی نه تنها امکانات خود موبایل افزایش پیدا کرده است بلکه لوازم جانبی پیشرفته ای نیز وجود دارد که استفاده از تلفن همراه را برای شما آسانتر و البته دلنشین تر می‌کند. از انواع قاب گرفته تا گجت های مخصوص دوربین موبایل و انواع هندزفری و غیره.

افراد هنگام خرید گوشی موبایل توجه ویژه ای به لوازم جانبی مخصوصا قاب گوشی دارند و قسمت اعظمی از تراکنش های مالی بازار موبایل، مربوط به خرید گجت های هوشمند و تجهیزات جانبی است. محصولات و کالاهای پرفروشی که میتوانند موبایل هوشمند شما را باهوش تر و هوشمندتر کنند. تلفن های همراه شخصی ترین و خصوصی ترین وسیله برای هر فرد است بنابراین هر شخصی به دنبال بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل میگردد تا لوازم جانبی مورد نظر و دلخواه خود را برای خرید انتخاب میکند.

 به دلیل تنوع و گستردگی این بازار چگونه می‌توانید لوازم جانبی موبایل خود را که مناسب شما باشد پیدا کنید؟ ما تلاش کرده ایم در اینجا لیست برخی از محبوب ترین لوازم جانبی موبایل را برای شما عنوان کنیم.

قاب محافظ:

اولین و مهمترین لوازم جانبی که اکثر افراد در ابتدا به سراغ آن می‌روند یک قاب محافظ می‌باشد. قاب ها از موبایل شما در برابر ضربات شدید مراقبت می‌کنند و همچنین باعث زیبایی بیشتر تلفن همراه شما می‌شود. در زمان خرید سعی کنید قابی را انتخاب کنید که از جنس مرغوب ساخته شده باشد و همچنین محافظت از اجزا موبایل شما را تامین کند.

محافظ صفحه نمایش:

محافظت از تلفن خود در برابر آسیب های خارجی نیازمند استفاده از این محافظ ها می‌باشد. این محافظ  را که روی صفحه نمایشگر و همچنین پشت گوشی تلفن همراه شما نصب می‌شود را می‌توانید از اکثر فروشگاه های پخش لوازم جانبی موبایل خریداری کنید که با مدل های مختلف و قیمت های متفاوت در بازار وجود دارند. این محافط ها وظیفه ی جلوگیری از خراشیدگی و ترک خوردگی روی بدنه و صفحه نمایشگر موبایل شما را دارند.

پاور بانک:

پاوربانک نوعی باتری یدک یا اضافی است که در صورت اتمام شارژ باتری دستگاه هوشمند، می‌توانید با کمک آن دستگاه خود را مجددا شارژ کنید. پاوربانک با نام‌های دیگر همچون شارژر همراه هم شناخته می‌شود. با توجه ‌به کاربری‌های مختلف و استفاده‌های سنگین کاربران از تلفن همراه، مشکل اتمام شارژ باتری، معمولا زیاد دیده می‌شود. نیاز به خرید پاوربانک نه‌تنها کاهش پیدا نکرده است، بلکه بازار خوبی دارد. پاوربانک‌ها انواع مختلفی دارند، ولی عملکرد تمامی آن‌ها تا حد زیادی مشابه یکدیگر است. پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف و با میزان جریان و ولتاژ متناسب با گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌اند، و قدرت شارژ کردن باتری تلفن همراه را دارند. نکاتی در هنگام خرید پاور بانک باید به آن توجه کنید ظرفیت پاوربانک و شدت جریان آن می‌باشد.

هدفون بی‌سیم بلوتوث:

بیشتر کاربران از تفاوت کیفی هدفون‌های سیمی و بی‌سیم آگاه هستند، اما در نهایت ترجیح می‌دهند که از هدفون‌های بی‌سیم استفاده کنند. ۴ شاخصه اصلی که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید ایزولیشن بالا و نشتی صدای کم، وزن و ابعاد مناسب، راحتی و در نهایت، توانایی مناسب در دریافت و حفظ سیگنال بلوتوث است. مضاف بر این ۴ شاخصه به کیفیت در برابر هزینه پرداختی نیز توجه کنید. برای خرید این محصول سعی کنید از مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل که به صورت تکی هم فروش دارند، خرید کنید.

مونوپاد:

مونوپاد همان میله یا دسته های بلند معمولی هستند که قابلیت چرخش، عکس برداری در زوایا مختلف را فراهم می کنند. البته تنوع مدل ها بالا است و برای خرید باید نکات مهم که روی قیمت، کیفیت و عملکرد موثر است را شناسایی کنید و با توجه به آن ها خرید خود را انجام دهید.

دو نوع مونوپاد در بازار موجود می‌باشد: ۱) مونوپاد معمولی که با یه سیم اتصال به گوشی برقرار می‌شود ۲) مونوپاد بلوتوثی که با بلوتوث ارتباط برقرار می‌کند.

در هنگام خرید نیز به قدرتمند بودن گیر نگهدارنده توجه کنید و علاوه بر این مونوپادی که انتخاب می‌کنید دارای وزن مناسبی باشد.

لنزهای کلیپسی:

لنزهای اپتیکال با اندازه جیبی که می‌تواند دوربین موبایل شما را به یک دوربین حرفه ای تبدیل کند و از عکاسی با موبایل شخصی خود لذت ببرید.این لنزها توسط گیره پلاستیکی (کلیپس) کوچکی که همراه آن‌هاست روی دوربین اصلی یا دوربین مکالمه گوشی نصب می‌شوند و تصاویری متفاوت با آنچه لنز معمولی گوشی ثبت می‌کند را، ثبت می‌کنند این لنز ها معمولا در بسته‌هایی عرضه می‌شوند که شامل لنزهای ماکرو، واید و فیش آی می‌باشند. که به ترتیب می‌توانند تصاویری با میدان دید بیشتر، زوم از فاصله نزدیک و تصاویری کروی شبیه آنچه از چشمی درب منزلتان می‌بینید به شما بدهند.

در پایان با توجه به شرایط فعلی بازار شاهد افزایش اجناس تقلبی و بی کیفیت هستیم برای انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل خود حتما به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید و در هنگام خرید دقت کنید تا از ضررهای احتمالی جلوگیری شود.

برچسب‌ها: لوازم جانبی موبایلمونوپادهدفون بی سیم
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.