پرداخت آنی بدون اسکناس راهکاری برای جلوگیری از شیوع کرونا
به گزارش روابط‌عمومی الوپیک: ۸

پرداخت آنی بدون اسکناس راهکاری برای جلوگیری از شیوع کرونا

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۲۳ | ۲ دقیقه

این روزها هر چیزی به‌خصوص اسکناس که از فردی به فردی دیگر جابجا می‌شود، می‌تواند در چرخه انتقال ویروس کرونا موثر باشد. در این میان اسکناس‌ها به عنوان عامل انتقال بیش از ۳۰۰۰ نوع ویروس، یکی از خطرناک‌ترین اشیاء اطراف ما هستند. بنابراین در صورتی که بتوانیم در مراودات مالی خود اسکناس را حذف کنیم، به کنترل چرخه انتقال ویروس کرونا کمک بیشتری کرده‌ایم.

نوپانابه گزارش الوپیک، این شرکت برای کمک به کنترل این چرخه، قابلیت پرداخت آنی را به برنامه سفیران خود اضافه کرد تا هزینه سفرهای اعتباری در لحظه به حساب سفیران انتقال پیدا کند.

در بحران شیوع ویروس کرونا به ایران و انتقال سریع آن، الوپیک موفق شد با دو بانک پاسارگاد و سامان قراردادی منعقد کند تا سفیران در هر هفت روز هفته و در تمامی ساعات شبانه‌روز بتوانند درآمد اعتباری خود را به حساب بانکی انتقال دهند.

از زمانی که این اتفاق رقم خورده تاکنون تعداد قابل توجهی از سفیران الوپیک، برنامه پرداخت آنی خود را فعال کرده‌ و استقبال بیشتری از پرداخت اعتباری نشان داده‌اند.

یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های شرکت الوپیک، توجه به نیاز مخاطبانش است تا پیش از این تمایل پرداخت اعتباری از سوی مشتریان و درخواست سفیران مبنی بر دریافت وجه نقد، چالشی میان سفیر و مشتری ایجاد کرده بود که با فراهم کردن زیرساخت‌های راه‌اندازی قابلیت پرداخت آنی این مشکل به تدریج برای همیشه مرتفع خواهد شد.

الوپیک، برای دسترسی بیشتر سفیران به پرداخت آنی به زودی با ۱۲ بانک دیگر قرارداد امضا می‌کنیم تا افراد در هر بانکی حساب فعال داشته باشند، امکان تسویه لحظه‌ای درآمد خود را داشته باشند.

برچسب‌ها: الوپیکپرداخت آنی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.