جین وست همراه و هم قدم با قهرمانان سلامت
همراهی و هم‌دلی؛ ۸

جین وست همراه و هم قدم با قهرمانان سلامت

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۷ | ۷ دقیقه

نزدیک به دو ماه است که تمام مدارس و دانشگاه‌های ایران تعطیل است، بیشتر کارمندها در خانه و به صورت دورکاری مشغول به کار هستند، برخی از کسب و کارها به شکل آنلاین فعالیت می‌کنند و اکثر مردمان ایران با حفظ و رعایت اصول بهداشتی سعی می‌کنند تا تعداد مبتلایان به ویروس کرونا کمتر شود.

نوپانادر این میان پزشکان، پرستاران، بهیاران و تمام کادر درمانی بیمارستان و درمانگاه‌ها چندین ماه است که قهرمان‌وار در تلاش بهبود بیماران مبتلا به ویروس کوید ۱۹ و ریشه‌کن شدن این بیماری در ایران و جهان هستند.

برخی از این قهرمانان خود دچار این بیماری شدند و برخی دیگر در این مسیر سخت، جان خود را از دست دادند که یاد آنان همیشه در ذهن و قلب ما باقی خواهد ماند. در این میان پزشکان، پرستاران و دیگر کادر درمانی هستند که هفته‌ها از دیدار با خانواده‌هایشان محروم مانده‌اند و شب و روز در خدمت بیماران باشند تا شیوع این بیماری کمتر شود و جان افراد بیشتری حفظ گردد. در این میان جین وست با نصب بیلبوردهایی سعی کرد تا به نوبه‌ی خود از زحمات کادر درمانی در این بحران تشکر کند. اما چرا جین وست تصمیم به نصب بیلبورد کرد؟

همیاری جین وست در روزهای کرونا

برند استرالیایی جین وست نیز تمام تلاش خود را در این چند ماه اخیر کرده تا تعداد مبتلایان ویروس کرونا کمتر شود. از این رو جین وست پیش از تعطیلی و قرنطینه، تمام شعبه‌های خود را با الکل ضدعفونی می‌کرد و تمام لباس‌های پرو شده را با درجه حرارتی که ویروس از بین برود، اتو می‌کرد. همچنین جین وست از در ورودی تمام مشتریان خود را با اهدای ماسک و دستکش یک‌بار مصرف مجهز می‌کرد تا ذره‌ای آلودگی وارد فروشگاه‌های نشود.

پس از آن، جین وست تمام فروشگاه‌های خود را برای مدتی تعطیل کرد و به فروش آنلاین در وب‌سایت بانی مد با رعایت تمام اصول بهداشتی مشغول شد. اکنون نیز با مجوز اصناف ایران، مشاغل کم خطر مشغول همچون فروشگاه‌های پوشاک به فعالیت دوباره شده‌اند.

 با این حال جین وست سختگیرتر از گذشته، هر چند ساعت یک بار تمام فروشگاه‌ها را پاکسازی و ضدعفونی می‌کند و همچنان مشتریان می‌توانند محصولات مورد علاقه خود را بدون خروج از خانه و رفت و آمد غیرضروری در سطح شهر، به صورت آنلاین تهیه کنند.

بیلبوردهای قدردانی جین وست از قهرمانان سلامتی

جین وست از زمان شیوع بیماری کرونا در تلاش است که قدمی کوچک در این مسیر برای قهرمانان سلامتی بردارد. بنابراین جلسات متعددی به منظور حفظ سلامت پرسنل و مشتریان در جین وست برگزار شده تا زنجیره این بیماری قطع شود.

اما این جلسات به خلق ایده دیگری نیز مجر شد. از این رو گروه جین وست به منظور تشکر و قدردانی از تمام زحمات کادر درمانی و مسئولیت اجتماعی که بر عهده دارد، تصمیم به طراحی یک بیلبورد در اقصی نقاط کشور گرفت. علت انتخاب بیلبورد آن بود که کادر درمانی در مسیر عبور و رفت و آمد به خانه و محل کار، شاهد بیلبوردهای قدردانی باشند و ذره‌ای بار خستگی از شانه‌هایشان سبک شود.

جین وست با شعار «قهرمانان سلامت جهان در ستایش مهربانی شما شکوفه می‌دهد» روی بیلبوردهای خود سعی کرد تا هم ‌پای مردم ایران و دنیا از تمام قهرمانان سلامتی که با جان و دل شبانه روز تلاش می‌کنند تا جان بسیاری را نجات دهند، تشکر و قدردانی کند.

در بهاری که بوی بهار همچون سال‌های گذشته احساس نمی‌شود، قهرمانان سلامتی سعی خود را می‌کنند تا دنیا باز هم سبز شود و شکوفه بزند. از این رو تصویر گرافیکی این بیلبوردها ضمن قدرادانی و سپاسگزاری از کادر درمانی، در ستایش سلامتی و بهار طراحی شده است.

جین وست این بیلبوردها را نه تنها در سطح شهرهای کلان، بلکه در بزرگراه‌ها و شهرستان‌ها نیز نصب کرده است تا سهم کوچکی در قدردانی این قهرمانان سلامتی داشته باشد. گروه جین وست تمام تلاش خود را می‌کند تا نقشی در کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح کشور داشته باشد و برای تمام زحمات کادر درمانی که سلامتی و جان خود را در این راه فدا می‌کنند، سر تعظیم فرود می‌آورد. جین وست آرزوی دنیای شاد و سلامت را برای همه مردم دنیا دارد.

برچسب‌ها: کروناجین وست
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.