تجهیز ۵ بیمارستان مرجع در لرستان و افتتاح کلینیک نفس تا هفته آینده
در راستای کمپین نفس: ۸

تجهیز ۵ بیمارستان مرجع در لرستان و افتتاح کلینیک نفس تا هفته آینده

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۱ | ۴ دقیقه

مسئولین اجرایی کمپین نفس از تجهریز ۵ بیمارستان در لرستان و افتتاح کلینیک نفس با همکاری بیمارستان ابن سینا تا پایان هفته آینده خبر دادند.

نوپانا: اتاق بازرگانی لرستان پس از تشکیل کمپین نفس با پیوستن به آن اقدام به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز در زمینه شیوع ویروس کووید ۱۹ کرد و محصولات غربالگری از جمله تب‌سنج، ماسک و ... را در میان سمن‌هایی که در مناطق محروم استان قرار دارند، توزیع کرد.

احسان ناصر؛ عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان در این باره گفت: «پس از این با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که استان لرستان از لحاظ شرایط بیمارستانی بسیار ضعیف است و امروز اولین محموله‌های خود؛ اعم از ۱۰۰۰ عدد ماسک N95 و ۳۰۰۰ عدد ماسک سه لایه، ۲۵۰۰ عدد لباس ایزوله کادر درمان و ۵ عدد تب‌سنج را به بيمارستان امام خميني الشتر که کانون بیماران کووید ۱۹ در این استان است، ارسال کردیم. همچنین در حال تهیه تجهیزات بیمارستانی از جمله ونتیلاتور، اُکسیمتر، لباس ایزوله و ... برای پنج بیمارستان اصلی استان لرستان هستیم و امروز مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان نیز از سوی اتاق لرستان برای همراهی با کمپین نفس واریز شد.»

در دیگر اقدام کمپین نفس برای مقابله با کرونا علیرضا ناظم الرعایا، ساخت سازه کلینیک تخصصی نفس از ۲۳ اسفند ماه آغاز شده و تا ظهر اسکلت و دیوارهای داخلی آن به اتمام رسیده است. نیروهای ما سه شیفت در حال فعالیت هستند و تا پایان هفته آینده یعنی ۲۸ اسفند ماه پروژه به اتمام می‌رسد. از ساخت یک کلینیک تخصصی خبر داد و گفت: «ساخت سازه کلینیک تخصصی نفس از ۲۳ اسفند ماه آغاز شده و تا ظهر اسکلت و دیوارهای داخلی آن به اتمام رسیده است. نیروهای ما سه شیفت در حال فعالیت هستند و تا پایان هفته آینده یعنی ۲۸ اسفند ماه پروژه به اتمام می‌رسد.»

علیرضا ناظم الرعایا ادامه داد: «این پروژه که با همکاری بیمارستان ابن‌سینا آغاز شده، توسط شرکت مهندسین مشاور سده ایده پردازی و طراحی شده که اکنون نظارت پروژه آن نیز به عهده همین شرکت است. لازم به ذکر است، به درخواست شرکت سده، پیمانکاران این شرکت به یاری پروژه آمده اند که از جمله آنها می توان به شرکت‌های راک، بتیس، گرین، حافظ، راسل و KWC اشاره کرد. این شرکت ها با تهیه سرامیک، درهای اتوماتیک، دوربین مداربسته، شیرآلات و تجهیزات سرویس بهداشتی، سیستم های تهویه و ... در پیش برد پروژه کمپین نفس را همراهی کرده اند.»

برچسب‌ها: کمپین نفساتاق بازرگانی ایرانکرونا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.