آموزش زبان ترکی استانبولی از مبتدی تا تسلط کامل در مکتب خونه
رپرتاژ آگهی؛ ۸

آموزش زبان ترکی استانبولی از مبتدی تا تسلط کامل در مکتب خونه

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۶ | ۱۱ دقیقه

فرقی نمی کند که تاجر هستید یا قصد مهاجرت به کشور ترکیه را برای ادامه تحصیل یا زندگی دارید، آموزش زبان ترکی استانبولی اولین کاری است که باید برای آن برنامه ریزی کنید.

نوپاناترکیه اقتصاد رو به رشدی دارد و از جمله مهمترین قدرت های اقتصادی در منطقه حساب می شود، تمامی بازرگانان موفق ایرانی، همکاری با تجار این کشور را در اولویت قرار می دهند. از طرفی در سطح منطقه و از میان کشور های همسایه، کشور ترکیه معتبر ترین دانشگاه ها را دارد. اگر به فکر ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر خارج از ایران هستید، بی شک یکی از بهترین گزینه هایی که وکلای مهاجرت به شما پیشنهاد می نمایند، کشور ترکیه است. شاید به دنبال موقعیت شغلی مناسبی در کشور ترکیه هستید. اگر تصمیم به مهاجرت به ترکیه یا مراوده با این کشور گرفته اید، باید بدانید تسلط به زبان انگلیسی کافی نیست و حتما لازم است نسبت به یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی اقدام نمایید.

آغاز یادگیری زبان ترکی استانبولی و منابع معتبر

زبان ترکی زبانی شیرین است. بی شک این شیرینی را در طول یادگیری زبان احساس خواهید کرد. سبک ها و کتب مختلفی برای آموزش زبان ترکی استانبولی از مبتدی وجود دارد. از نظر علمی برای یادگیری این زبان، بهتر است تا آموزش را از یادگیری الفبا آغاز کنید. با یادگیری خواندن و تلفظ کلمات، فرایند یادگیری بسیار تسهیل می شود. در ادامه با معنای کلمات و قواعد برای جمله سازی آشنا می شوید. زبان ترکی مملو از اصطلاحات و ضرب المثل هاست. اگر قصد زندگی در کشور ترکیه را دارید، لازم است تا برای یادگیری این اصطلاحات نیز زمان بگذارید. کتاب Istanbul  یکی از معتبر ترین منابع آموزشی زبان ترکی استانبولی است که با روند ذکر شده زبان ترکی استانبولی را به علاقمندان آموزش می دهد. برای موفقیت در آزمون های معتبر زبان ترکی استانبولی از جمله یوس (Yös) و تومر((Tömer نیز مطالعه این کتاب به عنوان منبع پیشنهاد می شود.برخی اط این اصطلاحات در مجله آموزش مکتوب آموزش داده شده است. البته مشاهده فیلم ها و گوش دادن به آهنگ ها می تواند در بهبود روند آموزش زبان ترکی استانبولی تاثیرگذار باشد.

آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت غیر حضوری

اگر قصد آموزش زبان ترکی استانبولی را دارید، یکی از اصلی ترین دغدغه های شما انتخاب بهترین روش آموزش است که در مدت زمان کوتاهی بتواند سطح زبان ترکی شما را به سطح قابل قبول و حتی تسلط برساند. به احتمال زیاد به دلیل مشغله های متعدد، قادر به شرکت در کلاس های عمومی نیستید. از طرفی زمان بر بودن آموزش ترمیک زبان، برای شما مساله است. شاید به دنبال معلم خصوصی باشید. به احتمال زیاد تنظیم زمان کلاس ها و تامین هزینه چالش برانگیز است. آموزش زبان ترکی به صورت آنلاین و غیر حضوری می تواند تمامی دغدغه های شما را رفع نماید. در این شرایط می توانید طبق برنامه شخصی خود، زمان آموزش را مدیریت نمایید و زمان کافی برای تمرین و تکرار آموخته ها داشته باشد. اغلب زبان آموزان بزرگسال، خودآموز زبان ترکی استانبولی را به شرکت در کلاس های حضوری یا داشتن معلم خصوصی ترجیح می دهند.

مکتب خونه و آموزش زبان ترکی استانبولی

مکتب خونه به صورت کاملا و حرفه ای امکان آموزش زبان ترکی استانبولی را به صورت غیر حضوری و آنلاین برای علاقمندان فراهم نموده است. از طریق مکتب خونه، آموزش زبان ترکی استانبولی برای نوآموزان و همچنین تا بالاترین سطح ممکن است. دوره ها در مکتب خونه به گونه ای طراحی شده اند که زبان آموز به صورت کامل خود را در محیط کلاس احساس می نماید. ویدیو های آموزشی در دسترس شماست و حتی پس از اتمام دوره می توانید، آموخته های خود را مرور کنید. در آموزش زبان ترکی استانبولی مکتب خونه، امکان پرسش و پاسخ به صورت آنلاین با مدرس برای شما فراهم است و پس از گذراندن موفق دوره، می توانید گواهی معتبر پایان دوره را دریافت نمایید. آموزش در مکتب خونه به صورت کاملا لذت بخش و سرگرم کننده طراحی شده است. تمرین های مختلف، مشاهده فیلم و گوش دادن به موزیک، از جمله بخش هایی از آموزش به سبک مکتب خونه می باشند.

سطح A1 آموزش زبان ترکی در مکتب خونه

سطح A1 در آموزش زبان ترکی استانبولی  به سبک مکتب خونه، دارای دو بخش A1.1  و  A1.2 می باشد. این سطح زبان ترکی استانبولی را از سطح مبتدی آموزش می دهد. A1.1  پیش نیاز خاصی ندارد و تمامی علاقمندان می توانند از آموزش های آن بهره مند شوند اما برای آموزش A1.2 لازم است تا دوره A1.1  را گذرانده باشید. پس از پایان این دو دوره ، دیگر مبتدی محسوب نمی شوید هر چند برای تسلط به زبان ترکی استانبولی لازم است تا دوره های دیگری را نیز بگذرانید.

سطح A2 آموزش زبان ترکی در مکتب خونه

سطح A2 در آموزش زبان ترکی استانبولی  به سبک مکتب خونه، دارای دو بخش A2.1  و  A2.2 می باشد. در این سطح علاوه بر آموزش هایی که از کتاب استانبول ارائه می شود، مطالب مفید دیگری به عنوان مکمل آموزش در نظر گرفته شده است. تمرین ها و پروژه ها در این سطح آموزشی کاملا کاربردی می باشند. در سطح A2.1  که سطح A1.2 پیش نیاز آن می باشد، علاوه بر آموزش زبان تا حدودی با مشاهیر، تیم های ورزشی، رسم و رسومات ، آب و هوای کشور ترکیه آشنا می شوید. در این سطح آموزش، نحوه رزرو هتل، پرداخت، نوع اتاق ها ، قیمت ها و ... نیز به شما آموزش داده می شود که می تواند برای سفر به کشور ترکیه نیز بسیار مفید باشد. در ادامه با گذراندن سطح A2.2، تسلط قابل قبولی از زبان ترکی استانبولی بدست خواهید آورد. در این سطح در خصوص افسانه ها، مکان های توریستی، نحوه بیان احساسات، پدیده های طبیعی آشنا می شوید. شاید جالب ترین بخش این سطح آموزش، یادگیری مصاحبه های شغلی و نحوه صحبت در محیط کار باشد.

اگر دوست دارید جزییات بیشتری از سرفصل های آموزشی زبان ترکی استانبولی در مکتب خونه بدانید یا تصمیم گرفته اید برای یادگیری زبان ترکی استانبولی به سبک مکتب خونه اقدام کنید، همین حالا به سایت مکتب خونه سری بزنید.

برچسب‌ها: یادگیری زبان ترکی استانبولیمکتب خونه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.