تلفن همراه خود را ذره‌بین کنید
ترفندی برای آیفون ۶.۵

تلفن همراه خود را ذره‌بین کنید

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۰ | ۳ دقیقه

در نسخه تازه آی‌او‌اس، کاربر می‌تواند دوربین تلفن همراه خود را ذره‌بین کند.

نوپانا: شرکت اپل همیشه برای کاربران خود، سورپرایزهای جالبی داشته است و در یکی از آخرین ابتکارات، برای افرادی که به ذره‌بین احتیاج دارند این امکان را فراهم کرده است تا دوربین تلفن همراه خود را ذره‌بین کنند.

به گزارش نوپانا، این امکان به وسیله گزینه‌ای به نام Magnifire فراهم شده است که درتنظیمات دوربین قرار دارد. به این ترتیب کاربر می‌تواند برای فعال کردن حالت Magnifier دوربین آیفون، به قسمت Settings رفته و از آن‌جا گزینه General را انتخاب کند. سپس در قسمت Accessibility، گزینه Magnifier را انتخاب کند. بعد از فعال کردن این گزینه، برای ذره‌بین کردن دوربین فقط کافی‌است کاربر سه بار دکمه هوم (Home) تلفن همراه را فشار دهد.

در حالت ذره‌بین، کاربر می‌تواند علاوه بر بزرگ‌نمایی تصویر، کنتراست و میزان روشنایی صفحه‌ای که مشاهده می‌کند را به‌طور دستی تنظیم کند. البته اگر کاربر بخواهد تلفن همراه، به طور اتوماتیک با باز کردن ذره‌بین، تنظیمات پیش‌فرض روشنایی و کنتراست را انجام دهد، می‌تواند گزینه‌ Auto-Brightness را هم فعال کند.

این برنامه کاربردی علاوه بر ارائه نور در مواقع تاریکی، برای کاربر این امکان را فراهم می‌کند تا با زدن گزینه Freeze Frame، تصویر دریافتی را مانند یک عکس، ثابت نگه دارد.

برچسب‌ها: تکنولوژیخلاقیتنوآوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.