معرفی وب‌سایت مشاوره آنلاین زنان و مامایی خاتون
معرفی استارتاپ‌های ایرانی: ۸.۷

معرفی وب‌سایت مشاوره آنلاین زنان و مامایی خاتون

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۳ | ۳ دقیقه

استارتاپ خاتون با تمرکز بر ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات حوزه زنان و مامایی به صورت آنلاین، و با هدف برطرف کردن نگرانی‌های بانوان در کمترین زمان ممکن و در نهایت رازداری و حفظ حریم خصوصی آن‌ها از سال گذشته آغاز به کار کرده است.

نوپانا: خاتون به خوبی اهمیت امکان مشاوره از راه دور را درک کرده است و به‌صورت شبانه روزی و با امکانات ویژه برای مادران باردار، مشاوره فوری با امکان پاسخگویی در کمتر از فقط ۶ دقیقه و نیز بسته های مشاوره بلند مدت، همراه بانوان و خانواده ها می باشد و می تواند در بستری امن و محرمانه پاسخگوی سوالات نوجوانان، جوانان، دختران و نیز مادران باردار باشد.

با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا و شرایط کنونی کشور، و کمک به کاهش ضرورت خروج مردم به ویژه بانوان از منزل، کاربران خاتون می توانند برای دریافت پاسخ سوالاتی که نیاز به مراجعه حضوری به مراکز درمانی ندارند، به صورت از راه دور از طریق مکالمه تلفنی و یا چَت با کارشناسان مامای خود مشاوره کنند.
علاوه بر مکالمه تلفنی، امکان فرستادن تصاویر آزمایشات، سونوگرافی ها و سایر مستندات مرتبط وجود دارد.

پس از قطع مکالمه تلفنی، کاربران امکان چَت نوشتاری به صورت خصوصی با مامای خود را تا ۲۴ ساعت خواهند داشت تا نگرانی ای بابت فراموش کردن مطلبی برای آنها وجود نداشته باشد.
تیم کارشناسان مامای خاتون همگی از ماماهای مجرب و با سابقه ۱۹ تا ۲۵ سال فعالیت در حوزه مامایی هستند.

موسس این استارت‌آپ، خانم مریم بهمنی بر اساس تجربیات خود به‌ عنوان یک مادر و یک ماما به جهت سهولت هرچه بیشتر دسترسی بیمارانش به ماماها ، این پلتفرم را ایجاد نموده است. امروزه مطب ها، کلینیک ها و بیمارستانهای زیادی در زمینه بیماری های زنان و مامایی فعالیت می‌کنند، اما با در نظر گرفتن مشکلاتی نظیر شلوغ بودن مراکز، هزینه مالی و زمانی رفت و آمد، ترافیک و از این دست مشکلات، آن هم برای رفع نگرانی ها و مطرح کردن سوالاتی که اساسا نیازی به مراجعه حضوری ندارند، پیشنهاد وب سایت خاتون برای مشاوره غیر حضوری می تواند راهکاری مناسب باشد.

برچسب‌ها: مشاوره پزشکی آنلاینخاتون
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.