شرکت بی‌ام‌دبلیو لوگوی خود را تغییر داد
بعد از دو دهه ۸

شرکت بی‌ام‌دبلیو لوگوی خود را تغییر داد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۴ | ۳ دقیقه

شرکت BMW که یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در جهان است، لوگوی خود را پس از دو دهه تغییر داد.

نوپانادر طراحی لوگوی جدید دایره سیاه رنگ قبلی جای خود را به یک دایره شفاف داده است که سطح ظاهری مسطح و مدرن‌تری نسبت به لوگوی قبلی دارد. البته نماد آبی و سفید داخلی آن همچنان باقی است.

در همین راستای جانس تیمر، معاون ارشد برندینگ شرکت BMW می‌گوید: «این آرم جدید که با هدف ارتباط بیشتر با مخاطبان طراحی شده روی برنامه‌ها، وب‌سایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی ‌‌BMW قرار خواهد گرفت.» به گفته مدیران BMW لوگوی جدید نمادی از اهمیت تحرک و لذت رانندگی در آینده است.

سخنگوی شرکت می‌گوید: «این شرکت هیچ برنامه‌ای برای قرار دادن آرم جدید روی وسایل نقلیه تولید شده خود ندارد.» اگرچه BMW لوگوی جدید را روی کاپوت خودروی Concept i4 که یک خودروی برقی با ساختار تسلا (TSLA) بوده و اولین نمایش خود را در روز سه شنبه ۴ مارس ۲۰۲۰ انجام داد.
 
لوگوی قبلی BMW در سال ۱۹۹۷  طراحی شده بود. این شرکت در تاریخ ۱۰۳ ساله خود دارای شش آرم بوده که همه آنها تقریبا مشابه هستند. طراحی جدید رو به سادگی داشته است و پیام رسان آینده خواهد بود، اما همچنین میراث بیش از صد ساله این شرکت را تصدیق می‌کند.
 
شرکت BMW می‌گوید: «طراحی شفاف به رنگ نمای بیرونی خودرو برجستگی بیشتری می بخشد!»
 
داگ سلرز ، مسئول طراحی لوگوی جدید می‌گوید: «این آرم جدید یک پیشرفت است که برای مشتری‌های جوان‌تر و دیجیتالی حس بازتر و قابل دسترسی‌تری را ایجاد می‌کند.
 
در چند ماه گذشته شرکت‌های بزرگ زیادی نظیر Yahoo ،Google ،Facebook ،Airbnb ،Volkswagen و چند شرکت دیگر لوگو و نماد ظاهری برند خود را تغییر داده‌اند.
برچسب‌ها: بی ام دبلیوBMWلوگوی جدید bmw
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.