سرمایه‌گذاری راهبردی بوتان‌ران در آسان‌بار
ورود به حوزه جدید ۸

سرمایه‌گذاری راهبردی بوتان‌ران در آسان‌بار

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۶ | ۴ دقیقه

با راهبری واحد مشاوره تامین مالی گروه فیروزه، شرکت حمل و نقل سراسری بوتان‌ران به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت حمل و نقل کشور، در استارتاپ آسان‌بار سرمایه‌گذاری نمود.

نوپانادر راستای استراتژی شرکت بوتان‌ران به ­جهت ورود به حوزه حمل‌ونقل آنلاین، سرمایه‌­گذاری در شرکت آسا­ن بار با مشاوره گروه فیروزه به عنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات تأمین مالی، با موفقیت به اتمام رسید.

این معامله از طریق آورده نقدی و با هدف در اختیار گرفتن سهام مدیریتی شرکت آسان بار صورت پذیرفته است. شرکت رهنما ونچرز از دیگر سهام‌داران استارتاپ آسان‌بار است.

درباره بوتان­ران

شرکت حمل‌و­نقل سراسری بوتان‌ران از سال ۱۳۷۴ تاکنون به ارائه خدمات حمل‌ونقل داخلی و بین‌­المللی پرداخته است. بوتان‌­ران که به‌­عنوان شرکتی پیشرو در حوزه حمل­‌و­نقل در کشور شناخته شده است، در زمينه پروژه‌­های حمل‌­و­نقل گاز مايع، فرآورده‌های پتروشيمی، مواد نفتی و كالای عمومي در داخل كشور و همچنين به صورت ترانزيت، صادرات و واردات به شيوه‌­های گوناگون حمل‌­و­نقل چند وجهی، جاده‌ه­ا، ريلی، دريايی و هوایی فعاليت می‌­نماید.

از جمله راهبردهای تجاری مهم بوتان­‌ران، توسعه بازار داخلی و بین‌­المللی، اضافه نمودن خدمات جدید به سبد حمل­‌و­نقل و توسعه خدمات لجستیکی می­باشد، در این راستا، شرکت تصمیم به سرمایه­‌گذاری و ورود به حوزه حمل‌­و­نقل آنلاین نموده است تا گامی بلند برای رسیدن به راهبردهای اجرایی خود برداشته باشد.

درباره آسان ­بار

آسان‌ بار برندی ثبت شده برای شرکت فناوران داده پردازش فرتاک رایانه است که از آذر ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون به عنوان بزرگترین سامانه اینترنتی ارائه­دهنده خدمات حمل‌و‌نقل بار  در سراسر ایران فعالیت می کند. آسان‌ بار پل ارتباطی رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل در بستر اینترنت است. شرکت‌های حمل‌ونقل از طریق اپلیکیشن آسان بار، بارهای خود را با تمامی جزئیات اعلام می کنند؛ سپس رانندگان بدون نیاز به حضور در پایانه‌های حمل‌ونقل، از طریق اپلیکیشن آسان ‌بار، بارهای اعلام شده توسط شرکت‌های حمل‌و‌نقل را مشاهده، ارزیابی و انتخاب می‌کنند.

پلتفرم آسان ­بار، از یک طرف دسترسی به بارهای مناسب را برای رانندگان تسهیل می­نماید و از طرف دیگر، این امکان را به شرکت‌های حمل ‌و نقل می­دهد تا در مدت زمان کمتری راننده مناسب و تایید شده توسط آسان ‌بار را برای حمل بار خود انتخاب نموده و از طریق اپلیکیشن، بار خود را از مبدا تا مقصد پیگیری کنند.

برچسب‌ها: حمل و نقلحمل‌ونقل آنلاینآسان باربوتانلجستیک
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.