اینوتکس پیچ ۲۰۲۰ همراه با نوآوری‌های جدید برگزار می‌شود
رقابت تن به تن و دوبه‌دوی استارتاپ‌ها؛ ۸

اینوتکس پیچ ۲۰۲۰ همراه با نوآوری‌های جدید برگزار می‌شود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۵ | ۵ دقیقه

سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ گفت: «امسال یک دوره شتاب‌دهی برای تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی اینوتکس پیچ ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است.»

نوپانا: نشست خبری رویداد اینوتکس پیچ ۲۰۲۰ امروز یکشنبه ۲۲‌دی ماه در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) طی هشت دوره برگزاری خود میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور زیادی از کشورهای مختلف بوده است. اینوتکس پیچ یکی از رویدادهای جانبی این نمایشگاه است که برای سومین سال متوالی رقابتی بزرگ را بین استارتاپ‌های سراسر کشور  رقم خواهد زد.

سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ در اشاره به هدف این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه اینوتکس از سال ۲۰۱۲ شروع به‌کار کرده است و هدف ما این است که بستر مناسبی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها باشد تا آخرین محصولات و خدمات خود را در آن معرفی و رونمایی کنند. همچنین سرمایه‌گذاری و معرفی فرصت‌های اولیه سرمایه‌گذاری، افزایش مشارکت بین بازیگرهای زیست‌بوم استارتاپی و کارآفرینی و شبکه‌سازی مناسب بین فعالان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.»

فشمی ادامه داد: «مسیر حرکت اینوتکس پیچ امسال از ۱۶ بهمن در سیستلن و بلوچستان شروع می‌شود و با عبور از استان‌های آذزبایجان غربی، اصفهان، خوزستان و مازندران، در تاریخ ۳ اردیبهشت در تهران پایان می‌یابد. در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده شده در مرحله مقدماتی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله، استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره پیش‌شتاب‌دهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه (از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و ...) را به منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.»

به گفته دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰، امسال برای اولین بار رقابت نهایی بین استارتاپ‌ها در قالب Battel (نبرد استارتاپی) اتفاق خواهد افتاد. در اینوتکس بتل، استارتاپ‌ها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، دوبه‌دو به بحث و مناظره با یک‌دیگر خواهند پرداخت تا در نهایت برترین استارتاپ‌ها از دیدگاه داوران و مخاطبان انتخاب گردد.

در ادامه نشست نیز مهدیه تمسکی، مسئول برگزاری اینوتکس پیچ ۲۰۲۰ گفت: «اینوتکس پیچ ۲۰۱۸ در چهار شهر کار خود را شروع کرد اما امسال مانند سال گذشته در شش شهر کشور برگزار خواهد شد. این رویداد خود از مراحل مختلفی تشکیل شده است. در مرحله نخست استارتاپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید که براساس تعداد تیم‌های هر شهر، دو الی سه تیم برای رویداد نهایی انتخاب می‌شوند.»

در پایان باید گفت نهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس خرداد ماه سال ۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور کلیه بازیگران  زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: نمایشگاه اینوتکساینوتکس پیچاینوتکس پیچ ۲۰۲۰رقابت استارتاپ‌ها
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.