زوپ چه کمکی به ما می‌کند؟
مشاوره از جنس سلامتی؛ ۶

زوپ چه کمکی به ما می‌کند؟

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۰ | ۸ دقیقه

اگر می‌خواهید در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود زوپ کنید. اپلیکیشن زوپ محدودیت زمانی یا مکانی ندارد. شما می‌توانید در هر مکانی که هستید یا حتی هنگام سفر خارجی از آن استفاده کنید.

نوپانازوپ یک اپلیکیشن است که ارتباط بین پزشک و بیمار را فراهم می‌کند. اگر بیمار هستید و نمی‌خواهید از خانه بیرون بروید یا به هر دلیلی وقت رفتن به مطب دکتر را پیدا نمی‌کنید و یا حتی پزشک ماهر در زمینه بیماری خود را نمی‌شناسید وارد اپلیکیشن زوپ بشوید، از طریق زوپ پزشک‌تان را پیدا کنید و به صورت آنلاین ویزیت شوید.

مشاوره پزشکی

مشاوره پزشکی در زوپ به دو گونه است. مشاوره پزشکی متنی و مشاوره تصویری یا همان ویزیت ویدئویی. شما وارد اپلیکیشن زوپ می‌شوید، پزشک خود را پیدا می‌کنید و از او مشاوره پزشکی متنی می‌گیرید. مشاوره آنلاین تصویری هم به سادگی و سرعت متنی است. وقتی صحبت از تماس ویدئویی می‌شود احتمالا تصور بدی به سراغ‌تان می‌آید. خب تا حد زیادی حق دارید. چون اگر بخواهیم تماس تصویری واتساپ یا اسکایپ را بررسی کنیم حتی اگر پر سرعت‌ترین اینترنت هم داشته باشیم خواهیم دید که کیفیت خیلی خوبی ندارند و تصویر خیلی عالی و واضح نیست. برای همین همیشه تماس تصویری در ذهن ما مساوی با عدم کیفیت مناسب است.

حتی تماس تصویری واتساپ هم هنوز با این مشکلات همراه است و عده زیادی از این بابت شکایت دارند. دلیلش را می‌دانید؟ هم اسکایپ و هم واتساپ سرورهای‌شان خارج از کشور است. خب حالا حق بدهید که بی‌کیفیت باشند. ولی نکته همینجاست. تمامی سرورهای زوپ داخل کشور هستند و با داشتن یک سرعت اینترنت معمولی هم می‌توانید با کیفیت مشاوره پزشکی آنلاین به صورت تصویری برقرار کنید و لذت ببرید. حتی در صورتی که یک طرف خارج از کشور باشد نیز این ارتباط می‌تواند به راحتی و بدون هیچ مشکلی برقرار شود.

سوال پزشکی آنلاین

حالا بپردازیم به مشاوره متنی زوپ. اگر نمی‌خواهید تماس تصویری برقرار کنید کافیست تا پزشک‌تان را در زوپ پیدا کرده و سوال پزشکی آنلاین بپرسید. مشاوره تا زمانی که شما جواب سوال خود را بگیرید ادامه خواهد یافت و پزشک شما را متقاعد خواهد کرد. مشاوره و سوال پزشکی آنلاین می‌تواند مزیت‌های زیادی برای شما داشته باشد.

اصلا چرا بهتر است زوپ کنیم؟

گاهی پیش می‌آید که ما یک بیماری داریم ولی دقیقا نمی‌دانیم که باید توسط کدام پزشک و چه تخصصی ویزیت شویم. در این مواقع زوپ خیلی می‌تواند به ما کمک کند. حتی گاهی نیز پیش می‌آید که بهترین پزشک در آن تخصص را نمی‌شناسیم و یا آنقدر دور است که مجبوریم برای یک ویزیت یک روزه راه زیادی برویم و سفر کنیم. یک مزیت دیگر زوپ برداشتن همین محدودیت‌ها و کوتاه کردن زمان انتظار و صرفه جویی در وقت است.

از طرفی دیگر صلاحیت علمی همه پزشکان زوپ تایید شده و اکثر پزشکان زوپ همان پزشکانی هستند که برای وقت گرفتن از آنها هفته‌ها و شاید ماه‌ها منتظر می‌مانید. تمامی این پزشکان از طریق زوپ متقاعد شده اند که در وقت آزاد خود، زمانی که در مطب نیستند و زمان‌هایی که در سفر به سر می‌برند پاسخگوی بیماران باشند. در زوپ هدف پزشکان بیشتر جنبه مالی نیست. بلکه از این طریق می‌توانند در اوقاتی که در مطب حضور ندارند یا سفر هستند با بیماران خود ارتباط بگیرند یا حتی با بیماران جدید آشنا شوند. این برای بیماران نیز خوب است. زوپ ثابت کرده که جلوی بسیاری از مراجعات ثانویه را گرفته و در وقت و هزینه بیمار بسیار صرفه جویی کرده است.

در زوپ حتی این امکان وجود دارد که در مورد یک نتیجه آزمایش بحث و شور شود. در صورتی که خودتان بخواهید می‌توانید اسناد و آزمایشات خود را در سایت قرار دهید تا پزشکان مختلف در آن زمینه و تخصص درباره نتیجه آزمایش‌تان نظر بدهند و بحث کنند. این خصوصیت برای گرفتن نتیجه بهتر است. زوپ تضمین بازگشت وجه دارد. ویزیت ویدئویی را تضمین می‌کند و همچنین در صورتی که در مشاوره پزشک به شما اعلام کند که باید حضوری مراجعه کنید مبلغ را به حساب‌تان برگشت می‌دهد.

در پایان لازم است بگوییم که زوپ هرگز ادعا نمی‌کند که می‌خواهد جایگزین ویزیت حضوری شود. گاهی لازم است برای برخی از بیماری‌ها مداخله مستقیم پزشک وجود داشته باشد و از نزدیک ویزیت شوید. بنابراین در این شرایط حتی زوپ نیز پیشنهاد می‌کند که مستقیما به پزشک مراجعه کنید.

برچسب‌ها: zoopزوپاستارتاپمشاوره پزشکی آنلاینمشاوره پزشکیاستارتاپ پزشکی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.