DM Talk  رویدادی برای آگاهی
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

DM Talk رویدادی برای آگاهی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۴ | ۷ دقیقه

DM Talk رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال است که می‌توان آن را بزرگترین گردهمایی کامیونیتی دیجیتال مارکتینگ ایران نیز نامید.

نوپانااین رویداد که معمولا هر ۳ ماه یک بارتوسط تیم DM Board به منظور آشنایی با تغییرات اخیر در حوزه دیجتال مارکتینگ، انتقال تجربه و شبکه‌سازی برگزار ‌می‌شود میزبان افراد بسیاری از اکوسیستم استارتاپی ایران است. افرادی همچون مدیران استارت‌آپ‌ها، مدیران آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، سرپرستان و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، مدیران ادنتورک‌ها و علاقمندان به این حوزه.

مباحث مطرح‌شده در این رویداد در سطوح پیشرفته و برگرفته از چالش‌های روز دیجیتال‌مارکترهاست. شرکت در این رویدادنیز تنها از طریق ثبت‌نام امکان‌پذیر است.

رویداد DM Talk تاکنون ۵ بار برگزار شده و ششمین دوره آن ۱۵ آذرماه در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران در حضور ۷۵۰ نفر از متخصصین و فعالان این حوزه با ۹ ارائه تجربی و ۲ پنل چالش برانگیز با حضور مدیرانی از برندهایی همچون علی بابا، کاله، دیما، شیپور، الوپیک، Booking.com، دیجیکالا، سامسونگ، آپ، اسنپ‌تریپ و دیگر برندها برگزار می‌گردد.

چطور در دنیای دیجیتال مارکتینگ به روز بمانیم؟

برای به روز ماند در دنیای دیجیتال مارکتینگ باید در جریان تغییرات باشیم، باید آگاه باشیم!

باید آگاه باشیم که حالا کدام ابزار قدرتمندتر است و کدام ابزار از رده خارج شده است.

باید آگاه باشیم که حالا برند رقیب در کدام نقطه تمرکز کرده و کدام بازار برای ما خالی است.

باید آگاه باشیم که حالا نیاز ما از دیجیتال مارکتینگ چیست و کدام بستر برای ما فراهم است؟

و هزاران باید دیگر...

بیاید هر از گاهی دور هم جمع شویم و هر چه داریم روی میز بگذاریم. با هم صحبت کنیم و با هم آگاه شویم...

با شرکت در این رویداد چه چیزی به دست می‌آورید؟

رویداد DM Talk با چهار هدف مهم فعالیت خود را آغاز کرد و حالا تحلیل بازخورد شرکت‌کنندگان در دوره‌های گذشته نشان می‌دهد که این رویداد در مسیر درست قرار گرفته است. چهار هدف DM Talk عبارتند از:

بهرمندی از تجارب مدیران دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکارها

در تمام دوره‌های DM Talk مدیران بسیاری از بخش دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها حضور پیدا می‌کنند و تجارب خود را از برگزاری کمپین‌ها، استفاده از ابزارها، اتوماسیون‌ها و همچنین روش‌های موثر تبلیغات در فضای آنلاین با مخاطبان در میان می‌گذارند.

آشنایی با مسائل روز بازرایابی دیجیتال در ایران

همانطور که گفته شد دیجیتال مارکتینگ یک دانش سیال است و هر روز تازه می‌شود. برای استفاده بهتر از این دانش، آگاهی از آخرین تغییرات و بروزرسانی‌ها مهم و حیاتی است. در DM Talk با مسائل روز بازاریابی دیجیتال در ایران آشنا می‌شوید و تجارب خود را در این زمینه با یکدیگر به اشتراک می‌گذارید.

دریافت فایل صوتی و ویدئویی ارائه‌ها

ممکن است که ساکن تهران نباشید و یا امکان حضور در روز رویداد برای شما فراهم نباشد. در این صورت نگران نباشید چون تمام فایل‌های روز رویداد شامل سخنرانی‌ها، پنل‌ها و بخش پرسش و پاسخ در دو نسخه صوتی و تصویری درست یک ماه پس از رویداد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شبکه‌سازی و توسعه ارتباطات فردی

یکی از اهداف مهم رویداد DM Talk شبکه‌سازی است. شما می‌توانید در این رویداد مستقیم و به دور از روال مرسوم، با اشخاص مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. ساعت خاصی نیز به عنوان زمان شبکه‌سازی در میان ارائه‌های رویداد برای شما در نظر گرفته شده است.

رویداد ششم کجا و در چه زمانی برگزار می‌شود؟

همانطور که در ابتدا گفته شد، ششمین رویداد DM Talk در تاریخ ۱۵ آذر ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از اسامی سخنرانان و پنلیست‌ها می‌توانید روی لینک ثبت‌نام کلیک کنید.

برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگدورهمی دیجیتال مارکتینگDM talkاستارتاپdigital marketingرویداد استارتاپی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.