رویداد نیاز شهرنوآور و توسعه کسب‌وکارهای فناورانه بر پایه داده
چهارمین رویداد ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران ۸

رویداد نیاز شهرنوآور و توسعه کسب‌وکارهای فناورانه بر پایه داده

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۹ | ۳ دقیقه

رویداد «شهرنوآور و توسعه کسب و کارهای فناورانه بر پایه داده»، به عنوان چهارمین رویداد از سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران، ۱۲ آذر ماه در کارخانه نوآوری آزادی برگزار می‌شود.

نوپانا به نقل از روابط عمومی پارک فناری پردیس، دبیرخانه تهران هوشمند با همکاری شبکه فن‌بازار ملی ایران، اقدام به برگزاری رویداد ارائه نیاز فناورانه (Reverse Pitch) با موضوع‌ شهرنوآور و توسعه کسب و کارهای فناورانه بر پایه داده، کرده است. این رویداد به عنوان چهارمین رویداد ازسلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران، ۱۲ آذر ماه در کارخانه نوآوری آزادی برگزار می‌شود‌. وظیفه هم‌رسانی این رویداد بر عهده شرکت «بیز مارک» از کارگزاران تبادل فناوری شبکه ملی فن‌بازار است.

در این رویداد که با حضور مدیران و معاونت‌های شهرداری تهران، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود، مدیران و معاونت‌های شهرداری تهران، نیاز‌های فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران را بیان می‌کنند تا شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان از نیاز‌های حوزه شهری باخبر شده، طرح‌های خود را در این زمینه تهیه و ارائه نموده و از حمایت‌های شهرداری و صندوق‌های سرمایه‌گذاری برخوردار شوند.

بیان پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های موجود در مرکز آمار و رصد شهری شهرداری تهران و چگونگی در اختیار قرار دادن این اطلاعات به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها جهت استفاده در کسب و کارهایی با رویکرد فناورانه و نوآورانه، از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

شرکت‌ها و استارت‌آپ‌هایی که درخواست جلسه از ارائه کنندگان نیاز در این رویداد را دارند، لازم است به نشانی https://evnd.co/LuwTF مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

شایان ذکر است، متقاضیان همچنین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126450227 (شرکت بیزمارک) تماس بگیرند.

برچسب‌ها: شهرداری تهراناستارتاپرویداد فناورانهشهر نوآور
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.