ثبات قیمت‌ها در دیجی‌کالا
بیانیه مطبوعاتی؛ ۹.۵

ثبات قیمت‌ها در دیجی‌کالا

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۴ | ۵ دقیقه

ثبات قیمت‌ها در بیش از ۱.۷ میلیون قلم کالا، تعهد دیجی‌کالا به کاربران خود است.

نوپانا  به نقل از روابط عمومی گروه دیجی‌کالا: بازدید روزانه میلیون‌ها کاربر از سراسر ایران از دیجی‌کالا، مسئولیت سنگینی را برای ما ایجاد می‌کند. اعتماد مشتریان و کاربران دیجی‌کالا مهم‌ترین سرمایه ما است و حفظ این اعتماد را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانیم. جلوگیری از افزایش قیمت غیرقانونی و نامتعارف در شرایط فعلی، تعهد دیجی‌کالا به مشتریان و کاربران خود است. در راستای عمل به این تعهد و حفظ حقوق مشتریان و کاربرانی که از دیجی‌کالا به عنوان مرجع قیمتی استفاده می‌کنند، از لحظه اعلام خبر افزایش قیمت بنزین، با افزایش قیمت کالاها مقابله کردیم و توانستیم ثبات قیمت‌ها را در همه ۱.۷ میلیون نوع کالایی که در دیجی‌کالا عرضه می‌شود، تضمین کنیم. در همین راستا اقدامات مهمی در چند روز گذشته در تیم تکنولوژی و بازرگانی دیجی‌کالا صورت پذیرفته است که جزئیات آن به شرح زیر است:

۱- کالاهایی که توسط خود دیجی‌کالا به فروش می‌رسند هیچ افزایش قیمتی نسبت به روز پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸ نداشته‌اند و در ۴۷۰۰ قلم از این کالاها که بخش عمده آن شامل محصولات مواد غذایی و سوپرمارکتی است، با کاهش قیمت نیز همراه بوده‌اند.

۲- با ابزارهای نظارتی تکنولوژی محور که پیش از این در سال ۹۷ توسعه داده شده بودند، نحوه قیمت‌گذاری ۳۰ هزار فروشنده و کسب‌وکار از سراسر ایران که در بازارگاه یا پلتفرم مارکِت‌پِلیس دیجی‌کالا فعالیت می‌کنند، به طور بر خط و لحظه‌ای پایش می‌شود. از قیمت‌گذاری‌های نامتعارف به طور خودکار جلوگیری و در صورت عدم تعهد به بازه‌های قیمتی تعیین شده کالاهای مورد نظر غیرفعال می‌شوند. از تاریخ جمعه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸ تا این لحظه ۸۳ هزار قلم کالا از مجموع بیشتر از ۱.۷ میلیون قلم کالا (حدود ۴٪) که به شرایط قیمت‌گذاری دیجی‌کالا پایبند نبودند، غیرفعال شدند و به فروشندگان آن‌‌ها تا زمان بازگرداندن قیمت‌ها به شرایط عرفی و قانونی، اجازه فروش داده نخواهد شد.

۳- ارسال رایگان سفارش‌های بالای ۱۵۰ هزار تومان به سراسر ایران، مانند گذشته ادامه دارد و برای سفارش‌های کمتر از این مبلغ نیز، با افزایش قیمت بنزین، هیچگونه افزایش قیمتی در مبلغ هزینه ارسال صورت نپذیرفته است.

۴- در تعامل بسیار مثبت و سازنده‌ای که با تولیدکنندگان، فروشندگان و کسب وکارهای فعال در پلتفرم مارکِت‌پِلیس دیجی‌کالا صورت پذیرفته است، ضمن کنترل و حفظ ثبات قیمتی، عرضه هیچ کدام از گروه‌های محصولی متوقف نشده است و مشتریان دیجی‌کالا، به تمام کالاهای مورد نیاز خود دسترسی دارند. دیجی‌کالا قدردان تلاش و همکاری ارزشمند ۳۰ هزار کسب وکار ایرانی است که بدون یاری آن‌ها حفظ شرایط آرام بازار آنلاین و تضمین تجربه خوشایند خرید مشتریان امکان‌پذیر نبود.

مهم‌ترین اصل دیجی‌کالا، مشتری‌محوری است و به آن همواره پایبند خواهیم بود. امیدواریم بتوانیم به کمک تکنولوژی‌ها و زیرساخت‌هایی که توسط ۳۵۰۰ نفر از پرتلاش‌ترین جوانان این کشور توسعه داده شده است، همواره و در هر شرایطی بخشی از راه حل باشیم.

برچسب‌ها: دیجی‌کالامشتری مداریثبات قیمتقیمت بنزین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.