رکود اقتصادی کشور باعث کم شدن رونق کسب‌وکارها شده است
سال‌های سخت رکود ۷.۶

رکود اقتصادی کشور باعث کم شدن رونق کسب‌وکارها شده است

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۱ | ۳ دقیقه

سمینار فروش المبارک کمک می‌کند تا کسب‌وکارها دوران رکود سال‌های ۹۸ و ۹۹ را با موفقیت به پایان برسانند.

نوپانا: مهم‌ترین آسیب کسب‌وکارها در دوران رکود عدم فروش کافی است. فرقی نمی‌کند که شما کالای فیزیکی می‌فروشید یا خدمات، اینترنتی یا حضوری، کسب‌وکار کوچکی هستید یا بزرگ؛ کسب‌و‌کار شما هر چه که باشد، در سال ۹۸ با چالش فروش مواجه هستید.

حتی اگر همین الان فروش نسبتا خوبی دارید، باید آن را به فروشی عالی تبدیل کنید.

اما چاره چیست؟ باید دست بر روی دست بگذاریم و شاهد سقوط کسب‌وکارمان باشیم؟ باید تسلیم شرایط شده و امیدمان را از دست دهیم؟ باید دست از تلاش کشیده و همراه با اقتصاد در رکودی طولانی و نابود کننده برویم؟

قطعا خیر! همه ما همیشه در طول زندگی با چالش‌های زیادی روبرو هستیم. اگر کاری که امروز انجام می‌دهیم را از کسی یا با تجربه کردن یاد نگرفته بودیم، همین الان هم درآمدی نداشتیم.

هر کدام از کسب‌وکارهای کشور به فروش بالاتری نیاز دارند تا بتوانند دوره رکود را به شکلی عالی پشت سر بگذارند.

شما هم اگر می‌خواهید در دوران رکود فروش عالی‌تر داشته باشید، در سمینار فروش المبارک شرکت کنید.

احمد حلت، علی درجزینی و بهروز فروتن در این سمینار به شما خواهند گفت که چطور می‌توانید در دوران رکود با تکنیک‌های خاص و با فروشی متفاوت، درآمد بیشتری داشته باشید.

نوبت دوم سمینار رایگان فروش المبارک در تاریخ چهارشنبه ۲۹ آبان از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در آن از طریق این لینک ثبت‌نام کنند.

برچسب‌ها: رکود اقتصادیسمینار فروش المبارک
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.