دورهمی افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ
آکادمی دیجی‌کالا برگزار می‌کند؛ ۸

دورهمی افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۰ | ۲ دقیقه

دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، عصر روز سه‌شنبه ۲۱ آبان در کارخانه نوآوری آزادی، مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست برگزار خواهد شد.

نوپانادر دنیای امروز، بازاریابی دیجیتال یک فرآیند بسیار مهم و اساسی برای هر کسب‌وکار است. در بازاریابی دیجیتال همه فرآیندهای بازاریابی در بستر دیجیتال مانند وب، اینترنت و… انجام می‌شود.

آکادمی دیجی‌کالا قصد دارد دورهمی برای افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار کند تا علاقه‌مندان و افراد متخصص در این حوزه بتوانند با فعالیت‌های یکدیگر در زمینه‌های مختلف آشنا شوند و شبکه‌سازی کنند.

مدیران بازاریابی استارتاپ‌های موفقی مانند ادرو، علی‌بابا، فیدیبو، دیجی‌پی، ايوند، ديجياتو و الو پیک و … در پنل پرسش و پاسخ این دورهمی، به سوالات شرکت‌کنندگان در حوزه دیجیتال مارکتینگ پاسخ می‌دهند. این دورهمی روز سه‌شنبه ۲۱ آبان از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام این دورهمی از طریق سایت ایوند انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این دورهمی می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب‌ها: بازاریابی دیجیتالDigital Marketingآکادمی دیجی‌کالادیجی‌کالا نکستدیجیتال مارکتینگدورهمی دیجیتال مارکتینگ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.