چهارمین همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران برگزار می‌شود
میزبانی سالن ۱۲هزار نفری آزادی از کارآفرینان استارتاپی و دانش‌بنیان ۸

چهارمین همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۶ | ۵ دقیقه

گردهمایی فعالان و علاقه‌مندان استارتاپی، شرکت‌های دانش‌بنیان،صنایع خلاق و نوآور، چهارشنبه ۲۷ آذر ماه با عنوان «یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران » در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

نوپانایلدای کارآفرینی، رویدادی است که هر سال در آستانه شب یلدا و با حضور مدیران استارتاپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، فضای کار اشتراکی، استارتاپ استودیوها، فعالان زیست بوم استارتاپی، مدیران دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و علاقه‌مندان به کسب‌وکارهای استارتاپی و دانش‌بنیان، توسط هفته‌نامه شنبه برگزار می‌شود.

چهارمین یلدا، پیوند کسب‌وکارهای سنتی و نو

موضوعات یلدای کارآفرینی با رصد مهم‌ترین و جدیدترین چالش‌های اکوسیستم استارتاپی تعیین می‌شود. به همین دلیل چهارمین یلدای استارتاپی،متفاوت از گذشته خواهد بود.

در چهارمین یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران تلاش می‌شود تا پیوندی میان صاحبان صنایع، شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و استارتاپ‌ها شکل بگیرد.

در سومین همایش یلدای کارآفرینان که سال گذشته در برج میلاد و با حضور نزدیک به ۲هزار نفر برگزار شد، بنیانگذاران و مدیران استارتاپ‌های شناخته‌شده کشور از جمله دیجی‌کالا، علی‌بابا، اسنپ، تپ‌سی، الوپیک، نت‌برگ، تخفیفان، شیپور، بامیلو،استادکارو ...، به عنوان سخنران، درپنل‌ها و گفت‌وگوهای متنوع، داغ، چالش‌برانگیز و آموزشی حضور داشتند و در کنار بیان تجربیات و دستاوردهای خود، به مهم‌ترین سؤالات روز نیز پاسخ دادند.

همچنین سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران، محمد فرجود، رئیس سازمان فن‌آوری اطلاعات شهرداری تهران و ...ازدیگر میهمانان و سخنرانان این همایش بودند.

در چهارمین یلدای کارآفرینی،مدیران و فعالان حوزه‌های مختلف استارتاپی،دانش بنیان،صنایع خلاق و نوآور و مسئولان حاکمیتی و مدیران و سرمایه‌گذاران سنتی حضور حداکثری خواهند داشت. این رویداد کارآفرینی، ۲۷ آذر ماه در سالن ۱۲هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

از نظر برگزارکنندگان این همایش،جوانان کارآفرین در شرایط سخت اقتصادی، ضمن دریافت تحلیل‌های روز، نیاز به امید و انگیزه بیشتر برای ادامه این مسیر سخت و مبارزه با مشکلات و ناملایمات دارند؛ از این رو امسال، علاوه بر برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و ترندهای روز جهان، کارآفرینان، داستان شکست‌ها و موفقیت‌های خود و چگونگی غلبه بر مشکلات را با شرکت‌کنندگان به اشتراک خواهند گذاشت.

همچنین از تجربه‌های سخت خود در لحظات بحرانی روحی و روانی، چگونگی مقاومت، استقامت، ایستادگی، مبارزه و جنگندگی در مقابل سختی‌ها خواهند گفت.

از کافه سرمایه تا نمایشگاه

خاطر نشان می‌شود در حاشیه یلدای امسال،مانند سه دوره قبل،دو بخش مهم کافه‌سرمایه شنبه و نمایشگاه نیز برگزار خواهند شد. کافه‌سرمایه شنبه محلی برای گفت‌وگوی سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب‌وکارها و ایده‌هاست.

در نمایشگاه یلدا نیز فرصتی برای کسب‌وکارها فراهم می‌شود تا محصولات خود را به شرکت‌کنندگان حاضر در این همایش بزرگ معرفی کنند.

برچسب‌ها: استارتاپیلدا سامیتیلدای کارآفرینان استارتاپیچهارمین یلدای کارآفرینان استارتاپی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.