وزیر ارتباطات نمی‌تواند تمامی سرویس‌های ارزش‌افزوده را تعطیل کند
احمد انارکی محمدی: ۸

وزیر ارتباطات نمی‌تواند تمامی سرویس‌های ارزش‌افزوده را تعطیل کند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۶ | ۴ دقیقه

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید: تعطیلی و برخورد قهری با تمام سرویس‌های ارزش‌افزوده آن هم در شرایطی که بیکاری بیداد می‌کند عاقلانه و منطقی نیست.

نوپانا به نقل از فارس، احمد انارکی محمدی با واکنش انتقادی به توئیت روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری درباره تعطیلی سرویس‌های ارزش‌افزوده، گفت: مسئولان باید از ظرفیت‌های مناسب اشتغال‌زایی همچون «صنایع زیرمجموعه اقتصاد دیجیتال» در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره‌برداری صحیح کنند، بنابراین باید صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزش‌افزوده، استارتاپ‌ها و دیگر مشاغل مرتبط با حوزه دیجیتال و فناوری جدی گرفته شوند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استارتاپ‌ها و سرویس‌های اپراتوری خدمات بسیار مناسبی به مردم داده و کار را برای آن‌ها را راحت می‌کند، ادامه داد: متاسفانه زمانی با فعالیت تاکسی‌های اینترنتی با توجیه ورشکستی آژانس‌ها، مخالفت می‌شد در حالی که نمی‌توان با تکنولوژی جنگید و از کشورهای پیشرفته عقب ماند.  

برخورد قهری با تمام سرویس‌های ارزش‌افزوده عاقلانه نیست/بیکاری بیداد می‌کند

وی با انتقاد از توئیت روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری درباره تعطیلی کامل سرویس‌های ارزش‌افزوده، افزود: دولت باید با ایجاد زیرساخت‌ها مانع از ادامه فعالیت سرویس‌های متخلف شده و رونق سرویس‌های کاربردی و خدمات‌رسان را سبب شود اما تعطیلی و برخورد قهری با تمام سرویس‌های ارزش‌افزوده آن هم در شرایطی که بیکاری بیداد می‌کند عاقلانه و منطقی نیست.

آذری جهرمی نمی‌تواند تمامی سرویس‌های ارزش‌افزوده را تعطیل کند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به‌یقین آذری جهرمی نمی‌تواند تمامی سرویس‌های ارزش‌افزوده را تعطیل کند، اضافه کرد: وزرات ارتباطات باید در چارچوب قانون و کمک گرفتن از ابزار قانونی مجلس شورای اسلامی درصدد کاهش تخلفات و قانونمند کردن این حوزه باشد و در عین حال با بسترسازی از شرکت‌های فعال و خدمات‌رسان حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری روز گذشته در توئیتی عنوان کرده است؛ «شاید وقتش رسیده باشد که به‌زودی تمامی سرویس‌های ارزش‌افزوده را برای همیشه تعطیل کنیم.»

برچسب‌ها:
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.