پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت بغداد برپا می‌شود
در ادامه همکاری‌های بین‌المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ ۸

پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت بغداد برپا می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۹ | ۳ دقیقه

با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت بغداد برپا می‌شود.

نوپانا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه بین المللی سالانه تجهیزات پزشکی و دارویی عراق با همکاری وزارت بهداشت این کشور یازدهم تا سیزدهم شهریورماه برگزار می شود. 

این نمایشگاه با ارائه فرصت های مشارکت و ارائه آخرین فناوری های توسعه در حوزه بهداشت و محیط زیست ، دومین رویداد رسمی چشم انداز واقعی از سلامت و واقعیت سرمایه گذاری در عراق است.

خدمات درمانی و تلاش دولت عراق از روند توسعه در این زمینه مبتنی بر فرصت های سرمایه گذاری بین بخش های خصوصی و دولتی و همچنین باز کردن درهای بازارهای بین المللی است.

در واقع نمایشگاه بین المللی سالانه تجهیزات پزشکی و دارویی عراق به دنبال تسهیل مشارکت شرکت هایی است که در بخش خصوصی یا دولتی فعالیت دارند و می توانند در این زمینه به توسعه بخش سلامت کشور عراق کمک کنند.

پاویون ملی ایران در این نمایشگاه، با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برپا می شود.

شرکت هایی که قصد حضور در این نمایشگاه را دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸_۸۸۷۰۸۰۶۶ تماس بگیرند.

برچسب‌ها: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریایرانعراقاستارتاپنمایشگاه بین المللی سالانه تجهیزات پزشکی و دارویی عراقپاویون ملی ایران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.