کارگاه آموزشی دلایل شکست استارتاپ‌ها و راه‌های جلوگیری از آن
آکادمی دیجی‌کالا برگزار می‌کند ۸

کارگاه آموزشی دلایل شکست استارتاپ‌ها و راه‌های جلوگیری از آن

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۱ | ۲ دقیقه

کارگاه آموزشی دلایل شکست استارتاپ‌ها و راه های جلوگیری از آن در تاریخ ۵ شهریور از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در کارخانه نوآوری آزادی، سوله دیجی‌کالانکست برگزار می‌شود.

نوپانا: بررسی آمارها و دلایل شکست استارتاپ‌ها همواره یکی از موضوعات مهم مورد توجه فعالان و کارآفرینان استارتاپی است؛ پژوهش‌های مختلفی هم در این زمینه انجام گرفته است.

بیشتر پژوهش‌های معتبر بین‌المللی نشان می‌دهد به ندرت استارتاپی وجود دارد که تنها به یک دلیل خاص شکست خورده باشد؛ این یعنی دلایل تکراری به وفور در نتایج این بررسی‌ها قابل مشاهده است. بعضی از این دلایل شامل مواردی همچون محصول بد، عدم نیاز بازار، مشکل نقدینگی، تیم نامناسب و ... می‌شود؛ اما این همه ماجرا نیست.

امیرصالحی، مدیرعامل دیجی‌کالانکست از چرایی شکست استارتاپ‌ها و راه‌های جلوگیری از آن صحبت خواهد کرد. او یکی از مدیران گروه دیجی‌کالاست که پیش از این تجربه قابل توجهی در فعالیت و هدایت استارتاپ‌های نوپا در مهمترین شتاب‌دهنده‌های استارتاپی کشور را دارد.

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: دیجی‌کالا نکستامیر صالحیاستارتاپشکست استارتاپ‌هادلایل شکست استارت‌آپ‌ها
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.