کنفرانس فین‌تک ایران
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کنفرانس فین‌تک ایران

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۰ | ۵ دقیقه

کنفرانس فین‌تک ایران (FintechConf2019) در تاریخ چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ با حضور چهره‌های شناخته شده حوزه فین‌تک از بخش‌هایی مانند بانک‌ها، بیمه‌ها، سازمان بورس و سرمایه‌گذاران ایران برگزار خواهد شد.

نوپانا: فین‌تک یعنی کاربرد نوآورانه فناوری در خدمات مالی. فین‌تک طیف وسیعی از کسب‌وکارها را شامل می‌شود؛ از قرض‌دهی گرفته تا ماینینگ همه بخشی از فضای فین‌تک ایران هستند. نکته فراموش شده درباره این کسب‌وکارها نقشی است که در توسعه GDP ایران می‌توانند داشته باشند. حجم مطالبی که درباره فین‌تک تولید شده گاهی اوقات حساسیت ما را تحریک کرده و نسبت به آن گارد گرفته‌ایم.

گاهی اوقات تصور می‌کنیم که فین‌تک یک هایپ است و اغراق درباره آن بسیار زیاد است. برخی تصور می‌کنند فین‌تک هم حبابی است مانند حباب‌های دیگر و دیر یا زود حباب آن می‌ترکد. با این همه درباره یک چیز کم‌تر صحبت شده است: فین‌تک چه نقشی در توسعه ابعاد اقتصاد ایران دارد؟ به عبارت دیگر فین‌تک باعث رشد چند درصد از GDP ایران خواهد شد؟ آیا فین‌تک توان این را دارد که حجم اقتصاد ایران را بزرگ‌تر کند؟ چقدر این توان در فین‌تک وجود دارد؟

در کنفرانس فین‌تک ایران پرسش کلیدی این است که فعالان کسب‌وکارهای فین‌تک یران چه می‌خواهند و چه می‌توانند برای اقتصاد ایران انجام دهند؟ در این کنفرانس به این موضوع پرداخته می‌شود که فین‌تک چقدر توان افزایش حجم اقتصاد ایران را دارد و برای این کسب‌وکارهای فین‌تک چه نیازهایی دارند؟ چه چالش‌هایی باعث شده کسب‌وکارهای فین‌تک ایران تا امروز نتوانند نقش موثری در اقتصاد ایران داشته باشند؟ آیا در آینده این روند تغییر خواهد کرد؟ در این رویداد و با حضور چهره‌های شناخته شده فین‌تک ایران به این موضوع می‌پردازیم که فین‌تک چه توانی در رشد GDP در ایران دارد.

محوریت اصلی این رویداد، بررسی توان کسب‌وکارهای فین‌تک در افزایش حجم اقتصاد ایران و نیازهای این کسب‌وکارها برای رسیدن به این هدف است. از دیگر مواردی که در این کنفرانس به آن پرداخته می‌شود، چالش‌هایی است باعث شده تا کسب‌وکارهای فین‌تک ایران تا امروز نتوانند نقش موثری در اقتصاد ایران داشته باشند.

محورهای کنفرانس

نقش کسب‌وکارهای فین‌تک در توسعه اقتصاد ایران 
نقش ولث‌تک در توسعه اقتصاد ایران 
کسب‌وکارهای مبتنی بر بلاکچین و تحول در ایران
رگ‌تک چیست و چرا باید به آن توجه نمود؟
نقش اینشورتک در توسعه صنعت بیمه

ثبت نام این کنفرانس از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

 

برچسب‌ها: فین‌تکاینشورتکاستارتاپGDPکنفرانس فین‌تک ایرانFintechConf2019
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.