ششمین دورهمی استارتاپی استارت‌فست برگزار می‌شود
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸.۷

ششمین دورهمی استارتاپی استارت‌فست برگزار می‌شود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۱ | ۲ دقیقه

ششمین دورهمی استارتاپی استارت‌فست با موضوع روش‌های تامین مالی برای استارتاپ‌ها، توسط مجموعه اینووین و مرکز نوآوری ایران‌زمین در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری ایران‌زمین برگزار خواهد شد.

نوپانا: این رویداد با هدف تبادل تجربیات و دانش و همچنین فراهم آوردن یک بستر دوستانه برای گپ‌و‌گفت در مورد مسائل مختلف کسب‌و‌کاری و استارتاپی، برگزار می‌شود.

در ششمین دورهمی استارتاپی استارت‌فست علیرضا هاشمی‌نکو، مشاور سرمایه‌گذاری موسسه مالی برکت و مولف کتاب «سرمایه‌گذاری خطرپذیر؛ از نظریه تا عمل» در مورد روش‌های تامین مالی برای استارتاپ‌ها صحبت خواهد کرد.

استارت‌فست یک دورهمی استارتاپی است که با هدف آشنایی افراد با یکدیگر و تبادل نظر در خصوص مشکلات و مسائل هم‌دیگر، تاکنون پنج دوره و با موضوعات مختلف مانند رویکردهای توسعه محصول جدید، بازاریابی چریکی، استراتژی‌های تولید محتوا و ... برگزار شده و میزبان بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده نیز بوده است.

استارت فست علاوه بر اینکه رویدادی مناسب برای کارآفرینان، دانشجویان و استارتاپ‌ها به منظور شبکه‌سازی و توسعه‌ی ارتباطات شخصی است، محل مناسبی برای یادگیری و استفاده از تجربیات افراد متخصص و مجرب در زمینه‌های مختلف استارتاپی است. در دورهمی‌های استارت‌فست با دعوت از افراد موثر در اکوسیستم استارتاپی کشور، هر بار در مورد یک موضوع تخصصی صحبت می‌شود.

ثبت‌نام این رویداد از طریق سایت اینووین و تا تاریخ ۶ شهریور ۱۳۹۸ امکان‌پذیر است.

 گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: مرکز نوآوری ایران زمیناستارتاپدورهمی استارتاپی استارت‌فستاستارت‌فستاینووین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.