همفکر تهران در دیجی‌کالانکست برگزار می‌شود
آکادمی دیجی‌کالا میزبان دورهمی استارتاپی‌ها ۸

همفکر تهران در دیجی‌کالانکست برگزار می‌شود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۶ | ۲ دقیقه

رویداد استارتاپی همفکر امروز چهارشنبه (۲۳ مرداد ۹۸) از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به میزبانی دیجی‌کالانکست در کارخانه نوآوری آزادی برگزار خواهد شد.

نوپاناهمفکر یک دورهمی استارتاپی است که در آن کارآفرینان، برنامه‌نویسان، طراحان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به اکوسیستم استارتاپی به تبادل نظر و یادگیری از یکدیگر می‌پردازند.

این دورهمی استارتاپی که بیش از پنج سال است که در ۳۱ شهر ایران برگزار می‌شود، یک فرصت مناسب برای شبکه‌سازی و آشنایی افراد با اکوسیستم استارتاپی ایران به حساب می‌آید. همفکر چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در یک نقطه از شهر برگزار می‌شود که دیجی‌کالانکست میزبان این هفته آن است.

دیجی‌کالانکست، بازوی نوآوری دیجی‌کالا است که با هدف اتصال بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک ایران به استارتاپ‌های برتر کشور شکل گرفته است. در دیجی‌کالانکست ایده‌های نوآورانه و تکنولوژی‌محور به طور عمومی و تمرکز بر حوزه هوش مصنوعی در سال جاری، به راهکارهایی برای حل مسائل روز کسب‌وکارهای آنلاین و تکنولوژی محور می‌انجامند. دیجی‌کالانکست برای توسعه این تکنولوژی‌ها حامی استارتاپ‌ها و طرح‌های نوآورانه در زمینه تجارت الکترونیک، سرویس‌های ابری، لاجستیک و اینترنت اشیا است که امسال تمرکز این سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه هوش‌ مصنوعی (AI) خواهد بود.

برچسب‌ها: دیجی‌کالانکستهمفکر
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.