20 روش خوشایند کردن محیط کار
قسمت چهارم ۸

۲۰ روش خوشایند کردن محیط کار

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۰ | ۳ دقیقه

اگر محیط کاری خشک و رسمی باشد، رغبتی برای پیشرفت باقی نمی‌ماند.

نوپانا: پیش‌زمینه کار تیمی داشتن روحیه همکاری است و روحیه تیمی در محیط‌های غیر صمیمی و ناخوشایند یا به وجود نمی‌آید و یا از بین می‌رود. در این مجموعه 20 راهکار ساده و شگفت‌انگیز برای خوشایند کردن محیط کاری ارائه می‌دهیم. قسمت چهارم:

16- خوشامدگویی کنید

با شروع کار به اعضای تیم خوشامدگویی کنید و به آنها این احساس را بدهید که در محیط گرمی هستند. این کار را برای اعضای جدید نیز با دقت انجام دهید و با صمیمیت او را به اعضای تیم معرفی کنید.

17- جدول زمانی داشته باشید

داشتن نظم همیشه باعث بهبود کار و بیشتر شدن علاقه می‌شود. برنامه خود را با دیگر همکاران در میان بگذارید و در صورت نیاز با همدیگر همکاری کنید. ممکن است روزی بخواهید حضور نداشته باشید، در این صورت کسانی هستند که در اتمام کار شما کمک کنند.

18- بازی کنید

در بعضی از محیط‌های کاری امکان انجام ویدئوگیم وجود دارد. اگر بتوانید این امکان را در محیط کار خود ایجاد کنید، هم محیط کار را خوشایند کرده‌اید و هم شناخت افراد از همدیگر بیشتر خواهد شد.

19- برنامه پخش فیلم داشته باشید

انجام این مورد ساده است و کافی است با هماهنگی با اعضای تیم یک ساعت مشخص را انتخاب کنید. فیلم‌های کمدی پیشنهاد خوبی برای این برنامه است و اجرای این رویداد، انگیزه کار را بالاتر می‌برد.

20- خوشایند کردن محیط را جدی بگیرید

ممکن است کار شما جدی باشد، اما لحاظ کردن برنامه‌های سرگرم‌کننده مغایرتی با کار اصلی ندارد و آن را بهتر خواهد کرد. از کارمندان خود برای این کار ایده بگیرید و مانند بخشی از کار به آن نگاه کنید؛ بخشی کاملا ضروری.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید.

20 روش خوشایند کردن محیط کار (قسمت اول)

20 روش خوشایند کردن محیط کار (قسمت دوم)

20 روش خوشایند کردن محیط کار (قسمت سوم)

برچسب‌ها: کسب‌و‌کاراستارت‌آپموفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا