مدلین‌ری‌ویو، رویداد تخصصی استارتاپ‌های سلامت‌‌‌‌
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

مدلین‌ری‌ویو، رویداد تخصصی استارتاپ‌های سلامت‌‌‌‌

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۹ | ۵ دقیقه

قسمت دوم از فصل دوم مدلین‌ری‌ویو در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در کارخانه نوآوری آزادی، هم آوا برگزار می‌شود.

نوپانامدلین، رویدادی برای معرفی فرصت‌های جدید کسب‌وکار در حوزه سلامت دیجیتال است.

مدلین، اجزای اکوسیستم کسب‌وکاری سلامت را به هم نزدیک می‌کند و سعی می‌کند با افزایش دانش آنان در حوزه سلامت، فرصت‌های جدید را به واقعیت تبدیل کند.

در مدلین استارتاپ‌ها، مهندسین، جامعه علوم پزشکی، دانشجویان، سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها، دانشگاه‌های علوم پزشکی، مشاوران و سازمان‌های قانون‌گذار گرد هم می‌آیند تا با هم افزایی یک‌دیگر، به خلق و معرفی فرصت‌های جدید کمک کنند.

راه‌اندازی استارتاپ با هر موضوع و در هر زمینه‌ای سخت است اما بازار سلامت، ویژگی‌های خاصی دارد که فعالیت و موفقیت در آن را سخت‌تر می‌کند. قوانین و مقررات متفاوت، تعداد کم سرمایه‌گذاران خطرپذیر، نبود دانش و اطلاعات تخصصی سلامت در میان فعالان استارتاپی و نبود شبکه‌ای مناسب بین ارکان مختلف، مسائل مهمی هستند که فعالیت مؤثر استارتاپ‌های سلامت را با مشکل روبه‌رو کرده و شکل‌گیری اکوسیستم استارتاپی سلامت را کُند کرده‌اند هدف از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی مدلین‌ ری‌ویو انتقال دانش و ارائه آموزش‌ها و تجربیات تخصصی برای استارتاپ‌های سلامت و همچنین ایجاد شبکه میان ارکان مختلف اکوسیستم استارتاپی سلامت است.

به این منظور، در نشست‌های ماهیانه مدلین ری‌ویو، هربار به بررسی یکی از موضوعات اساسی در بازار سلامت پرداخته می‌شود. با معرفی استارتاپ‌های برتر دنیا، شکل‌گیری ایده‌های بهتر در آن موضوع را تسهیل شده، در گفتگویی با متخصصان با تجربه، فرصت‌ها و چالش‌های مرتبط در ایران را به بحث می‌گذارند و سپس با بنیان‌گذاران استارتاپ‌های سلامت درباره تجربه‌ها و مشکلات‌شان گفتگو خواهد شد. در پایان هر نشست نیز، زمانی برای گفتگوی حاضران و شبکه‌سازی در نظر گرفته شده است.

قسمت دوم از فصل دوم مدلین‌ری‌ویو به بررسی، تحلیل و معرفی کاربردها و فرصت‌های استفاده از اینترنت اشیا در حوزه سلامت (IoMT) پرداخته می‌شود.

همچنین با نگاه به حیطه فعالیت و نحوه اجرای برخی استارتاپ‌های دنیا در زمینه اینترنت اشیا در سلامت، فرصت‌های این حیطه نیز معرفی می‌شوند.‌ در پنلی تخصصی، وضعیت بازار تجهیزات پزشکی و نیازهای آن به تکنولوژی اینترنت اشیا بررسی نیز بررسی می‌شود.‌ سپس در پنلی دیگر به تحلیل وضعیت قوانین اینترنت اشیا در سلامت و زیرساخت‌های موجود در ایران خواهیم پرداخت و در نهایت در گفتگویی با مدیران استارتاپ‌های اینترنت اشیا در سلامت، چالش‌های پیش روی استارتاپ‌ها برای ورود به این حوزه و راه‌های غلبه بر آنها را مطرح خواهد شد.‌

‌در ‌این پنل‌ها، علاوه بر مدیران استارتاپ‌ها، برخی از متخصصان اینترنت اشیا، تولیدکنندگان محصولات پزشکی و سیاست‌گذاران سلامت حضور خواهد داشت.

ثبت نام این رویداد از طریق سایت مدلین انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۵ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: استارتاپمدلین ری‌ویواستارتاپ‌های حوزه سلامتIoMTاکوسیستم استارتاپی سلامتکارخانه نوآوری آزادیهم آواسلامت دیجیتال
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.