20 روش خوشایند کردن محیط کار
قسمت دوم ۸

۲۰ روش خوشایند کردن محیط کار

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۰ | ۳ دقیقه

اگر محیط کاری خشک و رسمی باشد، رغبتی برای پیشرفت باقی نمی‌ماند. در این مجموعه 20 راهکار ساده و شگفت‌انگیز برای خوشایند کردن محیط کاری ارائه می‌دهیم.

نوپانا: پیش‌زمینه کار تیمی داشتن روحیه همکاری است و روحیه تیمی در محیط‌های غیر صمیمی و ناخوشایند یا به وجود نمی‌آید و یا از بین می‌رود. در این مجموعه 20 راهکار ساده و شگفت‌انگیز برای خوشایند کردن محیط کاری ارائه می‌دهیم. قسمت دوم:

6- با همکاران خود تیم‌ تشکیل دهید

ممکن است با چند همکار خود در زمینه‌ای مشترک باشید. مثلا ممکن است همه به فوتبال علاقه‌مند باشید. می‌توانید با تشکیل یک تیم کوچک، خارج از ساعات کاری با هم به ورزشگاه بروید.

7- تنقلات داشته باشید

روی میز کار خود، خوردنی‌های مورد علاقه خود را داشته باشید و بعد از مدتی کار سراغ آنها بروید و با همکاران خود به اشتراک بگذارید. این کار روی بهبود روابط کاری تاثیر زیادی می‌گذارد.

8- در رویدادهای جالب شرکت کنید

رویدادهای جالب همیشه پیدا می‌شوند. با برنامه‌ریزی، در بعضی از آنها به صورت دسته‌جمعی شرکت کنید. با این کار، افراد هم با خلق‌ و خوی هم بیشتر آشنا می‌شوند و هم بازده کار بالاتر می‌رود.

9- موفقیت‌ها را جشن بگیرید

افراد از اینکه قدر کارشان دانسته شود خوشحال می‌شوند. بخشی از سرمایه خود را برای این‌گونه قدردانی‌ها کنار بگذارید و از تلاش‌های افراد قدردانی کنید. این کار دیگران را نیز به کار بهتر تشویق می‌کند.

10- جشن‌های خاص داشته باشید

اتفاقات خاص و آنهایی که سابقه رخ دادن ندارند را جشن بگیرید. مثلا اولین فروش بزرگ یکی از همکاران، پایان یک پروژه دشوار، ازدواج یا تولد همکاران. این کار روحیه اکتشاف و بهتر شدن را در همه بیشتر می‌کند.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید.

20 روش خوشایند کردن محیط کار (قسمت اول)

برچسب‌ها: کسب‌و‌کاراستارت‌آپموفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا