شرایط سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا نکست روی استارت‌آپ‌های فضایی
امیر صالحی در الکامپ خبر داد: ۸

شرایط سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا نکست روی استارت‌آپ‌های فضایی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۵ | ۳ دقیقه

امیر صالحی، مدیرعامل دیجی کالا نکست طی مصاحبه‌ای با اسپاش در حاشیه نمایشگاه الکامپ، اظهار کرد: « استارت‌آپ‌های فضایی که بتوانند در استخراج و تحلیل داده‌های کلان قابل استفاده برای تحلیل رفتار مشتریان کمک کنند مورد حمایت دیجی‌کالا نکست قرار خواهند گرفت.»

نوپانا به نقل از اسپاش: امیر صالحی، مدیرعامل دیجی کالا نکست طی مصاحبه‌ای با اسپاش در حاشیه نمایشگاه الکامپ، اظهار کرد: « استارت‌آپ‌های فضایی که بتوانند در استخراج و تحلیل داده‌های کلان قابل استفاده برای تحلیل رفتار مشتریان کمک کنند مورد حمایت دیجی‌کالا نکست قرار خواهند گرفت.» 

دیجی‌کالا نکست، یک سال است که به عنوان بازوی فناوری و نوآوری دیجی کالا، آغاز به کار کرده و تلاش دارد تا فناوری‌های نوین را برای بهبود خدمات دیجی کالا به کار گیرد. بنا به گفته مدیرعامل دیجی کالا نکست در حال حاضر موضوع «هوش مصنوعی» مورد حمایت این شرکت قرار گرفته و دیجی کالا نکست با حمایت از استارت‌آپهای این حوزه در تلاش است به رشد سریعتر آنها کمک کند تا خود بتواند از خدمات آنها بهره بهتری ببرد.

صالحی علت اصلی توجه به این حوزه را اهمیت استخراج و تحلیل داده‌های کلان به منظور بهبود خدمات دیجی‌کالا ذکر می‌کند. انتظاری که وی از استارت‌آپهای فضایی دارد نیز در همین راستاست. وی می‌گوید:« صنعت فضایی می‌تواند داده‌های قابل استفاده‌ای را البته با رعایت خطوط قرمز حریم خصوصی و مسایل امنیتی، فراهم کند که با کمک هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف به ویژه تحلیل رفتار مشتری‌ها و موضوعات مرتبط اقلیمی و جغرافیایی یا در حمل و نقل به ما کمک کند. همچنین این داده‌ها اگر بتوانند به پر کردن خلاءهای تحقیقات بازار در برخی حوزه‌ها کمک کنند مورد علاقه ما برای سرمایه‌گذاری خواهند بود.»

برچسب‌ها: فناوری فضاییدیجی‌کالا نکستامیر صالحیاستارتاپسرمایه‌گذاری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.