تجربه مقابله با شکست در شرایط ابهام و بحران اقتصادی
رویداد بیزینس کوچینگ ایران ۱۰

تجربه مقابله با شکست در شرایط ابهام و بحران اقتصادی

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۰ | ۳ دقیقه

سعید محمدی، بنیانگذار مطالعه‌شریف، در رویداد بیزینس کوچینگ ایران از راه‌کارهایی برای عبور از بحران اقتصادی صحبت خواهد کرد.

نوپانا: آمارهای موسسه بیزینس کوچینگ لندن، نشانگر بازگشت سرمایه ۷۰۰ درصدی در این زمینه است. همچنین ۷۰ درصد صاحبان کسب‌وکار که از خدمات بیزینس کوچینگ استفاده کرده‌اند، موفق به افزایش درآمد خود از ۳ تا ۱۰ برابر شده‌اند.

بررسی آمارها و دلایل شکست کسب‌وکار‌های کوچک و بزرگ، همواره یکی از موضوعات مهم مورد توجه فعالان و کارآفرینان حوزه کسب‌وکار است؛ و تاکنون پژوهش‌های مختلفی هم در این زمینه انجام گرفته است.

بیشتر پژوهش‌های معتبر بین‌المللی نشان می‌دهند که کسب‌وکارهای اندکی وجود دارند که تنها به یک دلیل خاص شکست خورده باشند؛ این یعنی دلایل تکراری، به وفور در نتایج این بررسی‌ها مشاهده شده است. بعضی از این دلایل شامل مواردی همچون محصول بد، عدم نیاز بازار به محصولات و خدمات، مشکل نقدینگی، تیم نامناسب و ... می‌شود؛ اما این همه ماجرا نیست.

بدون شک، شنیدن تجربیات سعید محمدی بنیانگذار مطالعه شریف و یکی از برجسته‌ترین مربیان حوزه کسب‌وکار، در این زمینه بسیار ارزشمند خواهد بود. محمدی یکی از معدود مربیان این حوزه است که پیش از این، تجربه قابل توجهی را در زمینه آموزش و نگارش کتاب‌های مرتبط به این زمینه در کارنامه خود دارد.

رویداد بیزیس کوچینگ ایران، جمعه ۱۱ مرداد ماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه، با مراجعه به صفحه ایوند این رویداد به نشانی https://evnd.co/fyS1m جهت تهیه بلیت اقدام کنند.

همچنین با ارسال BC به ۳۰۰۰۴۱۰۴ یا تماس با شماره تلفن ۴۰۶۶۳۱۰۰-۰۲۱ میٰ‌توانید از مشاوره رایگان جهت حضور در این رویداد بهره‌مند شوید.

فروش اینترنتی لوازم خانگی مینل - جاروبرقی - آون توستر

 
برچسب‌ها:
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.