هویت بصری جدید پی‌پینگ رونمایی شد
روابط‌عمومی پی‌پینگ اعلام کرد: ۸

هویت بصری جدید پی‌پینگ رونمایی شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۳ | ۵ دقیقه

المان (Dot) که استعاری است از نقطه‌ پایانی یک تراکنش موفق، یکی از مهم‌ترین المان‌های موجود در لوگوی جدید PayPing است.

نوپانامیل به تغییر و میل به نو شدن، در تک‌تک ذرات جهان مشاهده می‌شود. سکون و عدم حرکت، مرگ تدریجی به دنبال دارد. ما نیز در پی‌پینگ، از روز اول متعهد بوده‌ایم، در مسیر نوآوری، پیشرفت و رشد، لحظه‌ای ساکن نشویم و تنها به حرکت و تغییر سازنده فکر کنیم. 

از کجا شروع کردیم؟

پی‌پینگ، فعالیت خود را چهار سال پیش، به عنوان یک استارتاپ، از شتابدهنده آواتک در قلب تهران و با هدف ارائه‌ی سرویس پرداخت فردبه‌فرد، شروع کرد. از آن روز تا کنون، با یک هویت بصری ثابت، مسیر سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌است. در طول این مسیر همواره سعی داشته‌ایم، در کنار مشتریان، به عنوان مهم‌ترین سرمایه کسب‌وکارمان، با تمام قدرت، به سمت پیشرفت در حرکت باشیم و  برای بهتر شدن، تغییر کنیم. پی‌پینگ، در این مدت، تکامل یافت و سعی کرد نیازهای مالی انواع کسب‌وکارها را بهتر از پیش شناسایی کند و راهکاری جامع برای پرداخت آنلاین کسب‌وکارها ارائه دهد.

فعالیت در حوزه‌ی فناوری‌های مالی، بیش از هرچیزی، نیازمند اعتمادسازی میان مشتریان و ارائه‌دهنده‌ی خدمات است. ما در پی‌پینگ، تلاش کرده‌ایم، در کنار ارائه‌ی راهکارهای متنوع به منظور تسهیل فرآیند پرداخت کسب‌وکارها در بستری امن، احساس اعتماد و اطمینان را در مشتریان ایجاد کنیم. قرار گرفتن در چارچوب پرداخت‌یاری از سوی بانک مرکزی، مهر تاییدی است بر همه‌ی این تلاش‌ها؛ اما، پس از همه‌ی این تغییرات، دست از تلاش و حرکت به سمت جلو برنداشته‌ایم و هنوز هم رویاهای زیادی در سر داریم.

پس از بررسی‌های عمیق، آنالیز بازار و همچنین تحلیل رفتار و نظرات جمعی از مشتریان، از طریق برگزاری ساعت‌ها جلسه تمرکز (Focus Group) و با نظر اعضای تیم، تصمیم گرفتیم، هویت بصری جدیدی برای پی‌پینگ خلق کنیم. 

المان (Dot) که استعاری است از نقطه‌ پایانی یک تراکنش موفق، یکی از مهم‌ترین المان‌های موجود در لوگوی جدید PayPing است. پرداخت‌یار پی‌پینگ، متعهد است، پرسرعت‌تر، مدرن‌تر و ایمن‌تراز گذشته، تراکنش‌های مشتریان را به نقطه‌ پایانی برساند.

امیدواریم، تغییر هویت بصری پی‌پینگ، نقطه‌ی عطفی برای تمام موفقیت‌های آتی باشد. این تغییر هویت، بخشی از استراتژی شرکت پی‌پینگ، برای تاکید بر توانایی‌ها، رشد مستمر و تعهد ما نسبت به مشتریانمان، برای ارائه‌ی خدمات مالی به کسب‌وکارهای آن‌هاست. معتقدیم، تغییر هویت بصری همگام با سایر تغییرات، به ما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر بتوانیم با مشتریان ارتباط بگیریم و حس اعتماد را بیش از پیش در آن‌ها ایجاد کنیم.

در پایان، پرداخت‌یار پی‌پینگ، بر خود لازم می‌داند تا از همه‌ی مشتریان که در طی این مسیر همراه ما بوده‌اند و خواهند بود، تشکر و قدردانی کند.

برچسب‌ها:
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.