نخستین پاویون استارتاپ‌های کشاورزی
در حاشیه نمایشگاه الکامپ: ۸

نخستین پاویون استارتاپ‌های کشاورزی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۰ | ۲ دقیقه

وزارت جهاد کشاورزی از استارتاپ‌های حوزه کشاورزی نمایشگاه الکامپ حمایت می‌کند.

نوپانا: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی، مواد غذایی و صنایع مرتبط در کشور و با هدف معرفی بازیگران جدید که مبتنی بر خلاقیت و نوآوری و با استفاده از ابزارهای جدید فناوری نسبت به توسعه کسب و کار خود اقدام می نمایند پروژه کسب و کارهای نوپای وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد به منظور تلاش در جهت هدف فوق و با توجه به پتانسیل بسیار بزرگ استارتاپ های این حوزه، برای اولین بار نسبت به اختصاص فضای ویژه ای در نمایشگاه الکامپ امسال به استارت آپ هایفعال در این زمینه اقدام نماید.

لازم به ذکر است نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ تیر ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و پاویون استارتاپ های بخش کشاورزی در سالن ۱۰ و ۱۱ این نمایشگاه دایر خواهد بود.

همچنین کلیه معاونت ها، موسسات و مراکز تحقیقاتی و آموزشی، سازمان‌ها، صندوق‌های سرمایه گذاری و شرکت‌های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی نیز از این غرفه بازدید ویژه خواهند داشت.

حمایت وزارت جهاد کشاورزی از نمایشگاه الکامپ

برچسب‌ها: وزارت جهاد کشاورزیکسب و کارپاویون استارتاپ‌های کشاورزیالکامپاستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.