تجربه مقابله با شکست در الکامپ
کارگاه آموزشی مدیرعامل دیجی‌کالانکست ۱۰

تجربه مقابله با شکست در الکامپ

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۶ | ۴ دقیقه

امیرصالحی، مدیرعامل دیجی‌کالانکست در نخستین روز از نمایشگاه الکامپ ۹۸ از «چرایی شکست استارتاپ‌ها» صحبت خواهد کرد.

نوپانا: بررسی آمارها و دلایل شکست استارتاپ‌ها همواره یکی از موضوعات مهم مورد توجه فعالان و کارآفرینان استارتاپی است؛ پژوهش‌های مختلفی هم در این زمینه انجام گرفته است.

بیشتر پژوهش‌های معتبر بین‌المللی نشان می‌دهد به ندرت استارتاپی وجود دارد که تنها به یک دلیل خاص شکست خورده باشد؛ این یعنی دلایل تکراری به وفور در نتایج این بررسی‌ها قابل مشاهده است. بعضی از این دلایل شامل مواردی همچون محصول بد، عدم نیاز بازار، مشکل نقدینگی، تیم نامناسب و ... می‌شود؛ اما این همه ماجرا نیست.

بدون شک، شنیدن تجربیات امیرصالحی، مدیرعامل دیجی‌کالانکست در این زمینه بسیار ارزشمند خواهد بود. او یکی از مدیران گروه دیجی‌کالاست که پیش از این تجربه قابل توجهی در فعالیت و هدایت استارتاپ‌های نوپا در مهمترین شتاب‌دهنده‌های استارتاپی کشور را دارد.

گفتنی است، امسال دیجی‌کالا قصد دارد تحت عنوان «اتاق تجربه»، مجموعه‌ای از ۱۷ کارگاه آموزشی را در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۸ برگزار کند.

مدرسان این کارگاه‌ها، مدیران ارشد و کارشناسان باتجربه دیجی‌کالا و مجموعه‌های مرتبط به این گروه هستند.

کارگاه «چرا استارتاپ‌ها شکست می‌خورند؟» ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در غرفه دیجی‌کالا برگزار خواهد شد.

اما به جز موضوع چرایی شکست استارتاپ‌ها، عناوین متنوع دیگری مثل «تجربه لانچ محصول»، «فرهنگ کاری در استارتاپ»، «چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم؟»، «چالش‌های مارکت‌پلیس»، «چگونه کسب و کار فناوری‌محور را در ایران راه‌اندازی کنیم» و... از موضوعات جذاب این کارگاه‌ها هستند.

این کارگاه‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شوند و علاقمندان بدون نیاز به ثبت‌نام می‌توانند برای شرکت در آنها به محل غرفه دیجی‌کالا در ورودي سالن ٨ و ٩ مراجعه کنند.

در غرفه دیجی‌کالا علاوه بر برگزاری این کارگاه‌ها مجموعه‌های مختلف این گروه از جمله، دیجی‌کالا‌ فِرش (سوپرمارکت دیجی‌کالا)، مارکت‌پلیس دیجی‌کالا، دیجی‌استایل، فیدیبو، دیجی‌پی، دیجی‌کالانکست، ادرو و فاینال تارگت حضور خواهند داشت.

بیست‌وپنجمین دوره‌ نمایشگاه الکامپ امسال از پنجشنبه‌ این هفته‌، ۲۷ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

برچسب‌ها: شکست استارتاپ‌هادیجی‌کالادیجی‌کالانکستالکامپامیرصالحی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.