قبل و بعد از سفر، تست کرونا را فراموش نکنید!
رپرتاژ آگهی؛ ۸

قبل و بعد از سفر، تست کرونا را فراموش نکنید!

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۶ | ۱۱ دقیقه

آمار ابتلا به کرونا همچنان روند صعودی را نشان می‌دهند و احتمال اینکه افراد بیشتری مبتلا شوند وجود دارد.

نوپانارعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین و موثرترین روشی است که انسان‌ها در سرتاسر دنیا می‌توانند برای مقابله با این بیماری در پیش بگیرند. اما با وجود تمام مراقبت‌های بهداشتی و قرنطینه شدن در منزل ممکن است بسیاری مجبور به خروج از منزل، حضور یافتن در محل کار و بویژه سفر به شهر یا کشور دیگر شوند.

سفر بدون کرونا

اگر قصد دارید که به سفر بروید و باید از حمل و نقل‌های هوایی استفاده کنید، لازم است که انجام تست کرونا را چند روز قبل از سفر در فهرست کارهایتان بگنجانید. توصیه متخصصین این است که افراد به انجام تست نیاز ندارند مگر در موارد بروز علائم، شک به ناقل بودن یا مواردی همچون لزوم سفر کردن که انجام آن می‌تواند به خاطر جمع شدن و اطلاع از عدم ناقل بودن افراد منجرب شود.

اما حضور در مراکز آزمایشگاهی و بیمارستانی جهت انجام تست کرونا خود می‌تواند ریسک ابتلا را افزایش دهد، بنابراین توصیه می‌کنیم که از خدمات تست کرونا یافت آباد در منزل استفاده کنید. در منزل بمانید و با هوم کا تماس بگیرید، نوبت بگیرید و در زمان معین جهت حضور متخصص تشخیصی برای انجام تست کرونا در خانه آماده باشید.

انجام تست کرونا در منطقه شما

استان تهران با وسعت بالا و تراکم جمعیتی قابل توجه، امروز یکی از نقاط با شیوع بالای ویروس کووید ۱۹ شناخته شده ، از این رو قطعا رفت و آمد به مراکز درمانی احتمال ابتلا را افزایش دهد. حتی شاید برخی از مناطق دسترسی راحتی به مراکز تشخیصی نداشته باشند. بنابراین هوم کا برای شهروندان تهرانی در هر منطقه تدبیر لازم را اندیشیده است.

مثلا اگر در منطقه یافت آباد زندگی می‌کنید و جهت دریافت مجوز سفر ملزم به انجام تست کرونا شده‌اید، برای انجام تست کرونا در یافت آباد کافیست با واحد هوم کا تماس بگیرید. برای برقراری ارتباط با ما و رزرو نوبت تست کرونا در خانه از شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ و آدرس وب‌سایت www.homeca.ir استفاده نمایید.

انجام تست کرونا در منطقه شهر ری

شما عزیزان برای انجام تست کرونا در منزل شهر ری نیز می‌توانید خدمات آزمایشگاهی را از هوم کا بخواهید. با توجه به اینکه آمد و شد در شهر و حضور در اماکن شلوغ خود می‌تواند عامل مهمی در انتقال و افزایش شیوع بیماری در دیگر مناطق باشد، انجام تست کرونا در خانه بهترین و ایمن‌ترین روش خواهد بود.

تست کرونا در منزل شهر ری به دو روش آنتی بادی و PCR انجام می‌گیرد و خدمات دریافتی متفاوت و کمتر از خدمات آزمایشگاهی و تشخیصی در بیمارستان و آزمایشگاه نخواهد بود. شما نیازی ندارید نمونه تست کرونا در منزل شهری ری را خودتان به آزمایشگاه تحویل بدهید. مامور انجام تست کرونا پس از نمونه‌گیری به یکی از دو روش یاد شده، نمونه را به آزمایشگاه منتقل خواهد کرد.

روش PCR بهتر است یا آنتی بادی

سوال متداول این روزها این است که با کدام یک از روش‌ها تست کرونا را انجام دهیم و نتیجه کدامیک قطعی و دقیق‌تر خواهد بود؟ هر دو روش تست کرونا امروز مورد تایید هستند اما PCR قابل اعتمادتر و تشخیص آن بهتر و درست‌تر خواهد بود. با انجام این تست فرد می‌تواند پی‌ببرد که ویروس کرونا در بدن فعال یا غیرفعال است.

تست PCR چگونه انجام می‌گیرد؟

تست PCR برخلاف تست آنتی بادی انجام می‌گیرد. برای انجام این تست نمونه‌گیری از مخاط حلق و بینی انجام خواهد گرفت. البته باید توجه داشت که این تست خود به روش متفاوت انجام می‌گیرد:

در روش اول مواد ژنتیکی موجود در ویروس بررسی می‌شوند و در روش دوم پروتئین‌هایی که روی ویروس وجود دارند شناسایی می‌شوند.

تست کرونا به روش آنتی بادی

سرولوژی یا تست آنتی بادی دیگر روش یاد شده برای تشخیص ویروس کرونا فعال و غیرفعال در بدن انسان می‌باشد. این روش درصورتی انتخاب می‌شود که فرد قبلا دچار ویروس کووید ۱۹ شده و درمان شده باشد. البته انجام آن درصورت سلامت بودن و شک به ناقل بودن نیز قابل انجام است. این روش رویه ساده‌تری دارد، نسبت به PCR بسیار ارزان‌تر است و برای انجام آن تجهیزات بخصوصی نیاز نیست.

تست آنتی بادی با خونگیری امکان پذیر است. پس از نمونه‌گیری، نمونه خون به آزمایشگاه تحویل داده می‌شود. نکته‌ای که باید درمورد تست آنتی بادی در نظر بگیرید زمان انتقال نمونه است. چراکه درصورت رسیدن دیر هنگام نمونه خون آزمایشگاه تشخیص باطل خواهد بود و مجددا باید تست را انجام دهید.

تست کرونا در خانه دقیق‌تر است

اگر برای انجام تست کرونا در منزل شهر ری قصد رزرو نوبت دارید هوم کا این اطمینان را به شما می‌دهد که دقت انجام تست توسط نیروی هوم کا کاملا تضمین می‌شود. درضمن شما با استفاده از خدمات تست کرونا در منزل هوم کا خطرات و ریسک‌های احتمالی را برای خود و دیگر اعضای خانواده برطرف می‌کنید.

تست مثبت کرونا

چنانچه پس از انجام تست و دریافت پاسخ شما مبتلا به کرونا باشید هوم کا توصیه می‌کند:

  1. درصورت داشتن حال عمومی عادی در اتاقی قرنطینه شوید.
  2. اتاق باید جریان هوایی خوبی داشته باشد.
  3. حتما ظروف غذایتان را جدا کنید.
  4. به اطرافیان خود نزدیک نشوید.

چگونه کرونا وارد بدنمان می‌شود؟

در حال حاضر متخصصین معتقدند که این ویروس می‌تواند از راه‌های مخاطی وارد بدن انسان شود. چشم، دهان و بینی سه راهی هستند که ویروس از طریقشان وارد دستگاه تنفسی و بدن می‌شود. به همین علت است که افراد را از حضور در اماکن عمومی با تراکم جمعیت بالا یا رفت و آمد در محیط‌های بیمارستانی و عفونی منع می‌کنند.

هزینه انجام تست کرونا در یافت آباد

اگر شما بخواهید برای انجام تست کرونا از منزل خارج شوید علاوه‌بر وقت بسیار، هزینه زیادی را نیز جهت رفت و آمد متحمل می‌شوید بنابراین با استفاده از خدمات تست کرونا در خانه هوم کا می‌توانید در زمان و هزینه‌های احتمالی صرفه‌جویی کنید. اگر به تست کرونا یافت آباد نیاز دارید کافیست از طریق شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ با هوم کا تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت بصورت آنلاین به آدرس سایت هوم‌کا www.homeca.ir مراجعه فرمایید.

برچسب‌ها: تست کروناویروس کرونا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.