استراتژی توسعه فراگیر راهکاران ابری همکاران سیستم تا سال ۱۴۰۰
در مجمع عمومی سالانه همکاران سیستم اعلام شد: ۸

استراتژی توسعه فراگیر راهکاران ابری همکاران سیستم تا سال ۱۴۰۰

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۸ | ۹ دقیقه

مجمع عمومی سالانه همکاران سیستم روز چهارشنبه ۸ خرداد در مرکز مطالعات بهره‌وری منابع انسانی برگزار شد. در این برنامه علاوه بر تصویب صورت‌های مالی و ارائه‌ گزارش‌های عملکردی، مدیرعامل و اعضاء هیئت‌مدیره همکاران سیستم پاسخگوی پرسش‌های سهامداران در خصوص اقدامات انجام‌شده‌ و چشم‌‌انداز آتی شرکت بودند.

نوپانادر ابتدای این مراسم، شهریار رحیمی، یکی از بنیان‌گذاران همکاران سیستم و عضو هیات مدیره ضمن اشاره به تغییر مدیر عامل این شرکت گفت: «جابجایی در همکاران سیستم در شرایطی صورت می‌گیرد که سال بسیار سخت ۱۳۹۷ را با موقیت پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه می‌توان سال ۹۷ را یکی از موفق‌ترین سال‌های شرکت دانست که تعهدات به مشتریان و سهام‌داران را به خوبی اجرا کردیم. استراتژی همکاران سیستم تداوم در کنار توسعه است.»

مهدی امیری، مدیر عامل سابق همکاران سیستم و عضو هیئت‌مدیره نیز گفت: «در همکاران سیستم یک ساختار متفاوتی با سایر شرکت‌ها وجود دارد. ما قصد داریم یک شرکت با عمری بیش از صد سال داشته باشیم و برای همین این هدف یک مدل خاص از مدیریت را می‌طلبد. هیات مدیره مراقب است که چه چیزهایی شرکت را یک پله در آینده بالاتر می‌برد. حتی اگر لازم است نقش مربی را بازی می‌کند و یا در سطح اجرا کمک خواهد کرد. اعضای هیات مدیره ما حداقل دو روز در هفته در شرکت حضور دارند.»

رشد کسبوکار همکاران سیستم در سال ۹۷

فرید فولادی، مدیرعامل جدید همکاران سیستم در جمع سهام‌داران به بیان عملکرد سال گذشته‌ شرکت از نگاه آمار و ارقام پرداخت.

او با تشریح عملکرد موفق همکاران سیستم در شرایط اقتصادی سال ۹۷ به افزوده شدن بیش از ۶۰۰۰ مشتری و ارتقا ۳۰ رتبه در جمع ۵۰۰ شرکت برتر کشور اشاره کرد و افزود: «همکاران سیستم همراه و شریک تجاری کسب‌وکارهاست و همواره با عرضه‌ راهکارهای خود در پایداری و توسعه‌ صنایع کلیدی کشور سهیم بوده است.»

 

فولادی گفت: «در شرایط دشوار اقتصادی نیز راهکارهای ما به بهینه‌تر شدن عملکرد کسب‌وکارها کمک می‌کنند.» او در ادامه با اشاره به رشد ۱۰ درصدی سهم بازار همکاران سیستم در صنعت پتروشیمی و شرکت‌های برتر کشور، اعلام کرد تعداد مشتریان همکاران سیستم از مرز ۵۲۰۰۰ مشتری گذشته است. 

فولادی هم‌چنین به رشد ۹۰ درصدی اجرای پروژه‌های بزرگ اشاره کرد و آن را مزیت رقابتی همکاران سیستم دانست.

به‌گفته‌ او سال گذشته همکاران سیستم یکی از بهترین سال‌های خود را از نظر توسعه کسب‌وکار، رشد و سودآوری رقم زده است. فرید فولادی دلایل این موفقیت را تصمیمات درست هیئت‌مدیره، تلاش جمعی همکارانی‌ها و استقبال بازار عنوان کرد.

دستاوردهای سال ۱۳۹۷:

پیوستن بیش از ۶۰۰۰ مشتری جدید به همکاران سیستم

ارتقا ۳۰ رتبه همکاران سیستم در جدول ۵۰۰ شرکت برتر ایران

رشد ۹۰ درصدی در اجرای پروژه‌های بزرگ کشور

رشد ۱۰ درصدی سهم بازار در صنعت پتروشیمی

پیشگامی در عرضه راهکارهای سازمانی ERP  بر بستر ابر

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه به رشد ۷ برابری فروش «راهکاران ابری» ERP  بر بستر رایانش ابری همکاران سیستم اشاره کرد و افزود: «با عرضه‌ راهکاران ابری توانسته‌ایم میزان پاسخ‌گویی به نیازهای کسب‌وکارهای متوسط را افزایش دهیم. شرکت‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از راهکاران ابری هزینه‌های استفاده و نگهداشت نرم‌افزار را کاهش دهند، هم‌زمان یک سبد محصولی کارآمد را دراختیار بگیرند و در هر زمان و هر مکان به اطلاعات موردنیازشان دسترسی داشته باشند.»

به گفته فولادی تمرکز و استراتژی اصلی شرکت توسعه‌ فراگیر راهکاران ابری برای همه‌ صنایع تا سال ۱۴۰۰ است.

فرایار راهکاران، ابزاری قدرتمند برای توسعه بازار

فولادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به افزایش سهم‌ ابزار مدیریت فرایندهای کسب‌وکار «فرایار راهکاران» و فعالیت‌های انجام‌شده در این بخش پرداخت.

او گفت با اشاره به اینکه به کمک فرایار امکان متناسب‌‌سازی ERP راهکاران بر اساس فر‌ایندهای دلخواه شرکت‌ها و مطابق با الگوهای صنعت آن‌ها امکان‌پذیر است، از آماده‌سازی فرایندها و زیرساخت محصولی و بستری برای عرضه‌ محصولات تولید شده و نیز توسعه‌ سیستم‌ها توسط شرکای تجاری در سال ۹۷ خبر داد.

وی افزود: «درنظر داریم شبکه‌ فعالی از شرکای تجاری برای توسعه محصول ایجاد کنیم و با استفاده از بازوی شبکه‌ بیرونی در کنار تولید داخلی، ظرفیت و سرعت پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان را افزایش دهیم.»

گسترش فعالیت در بازارهای تخصصی

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه روند روبه‌رشد صنعت خرده‌فروشی و اهمیت آن در کشور را تشریح کرد و پتانسیل‌های این بازار را برای همکاران سیستم برشمرد. فولادی گفت: «راهکار خرده‌فروشی راهکاران همکاران سیستم که براساس شناخت دقیق نیازهای این صنعت عرضه شده است، به خوبی نیازها و فرایندهای کسب‌وکارهای فعال در این بخش از بازار را پوشش می‌دهد».

وی با اشاره به افزایش سهم بازار شرکت در صنعت پخش و اهمیت استراتژیک آن برای همکاران سیستم گفت: «در سال گذشته موفق شدیم نیازهای شرکت‌های بزرگ صنعت پخش را پوشش دهیم. در سال جاری هم برای شرکت‌های دارویی راهکار خاص عرضه می‌کنیم.»

فرید فولادی هم‌چنین به ضرورت ایجاد تمرکز در دستگاه‌های دولتی در بخش فناوری اطلاعات و نیاز به راهکارهای نرم‌افزاری هم‌سو با این رویکرد اشاره کرد و از عرضه‌ راهکاری برای مدیریت متمرکز سازمان‌های دولتی در ابعاد ملی خبر داد.

در این جلسه که با حضور ۱۴۶ نفر سهامدار با مالکیت ۸۸ درصدی سهام شرکت، نمایندگان سازمان بورس و موسسه حسابرسی نوین‌نگرمانا برگزار شد، پیشنهاد هیئت‌مدیره مبنی بر توزیع ۶۰۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم به تصویب رسید که از تاریخ ۲۳ خرداد قابل دریافت است.

برچسب‌ها: همکاران سیستمERPcloud فضای ابریفرید فولادی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.