فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات روند هوشمندسازی خودرو را شتاب می‌دهد
با همکاری ICT ۸

فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات روند هوشمندسازی خودرو را شتاب می‌دهد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۴ | ۳ دقیقه

ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه به کارگیری فناوری های هوشمند در حمل و نقل جاده ای، اقدام به برگزاری دومین نشست تخصصی پیشران‌های توسعه حمل و نقل جاده ای هوشمند (با محوریت خودرو) و نقش ICT کرده است.

نوپانا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گروه حمل و نقل جاده‌ای (خودرو) ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری در نظر دارد با همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین نشست تخصصی با موضوع پیشران‌های توسعه حمل و نقل جاده ای هوشمند (با محوریت خودرو) و نقش ICT را برگزار کند.

این نشست، با هدف ایجاد گفتمانی مبتنی بر دانش در زمینه مسائل مرتبط با فناوری‌های آینده صنعت حمل و نقل (با محوریت خودرو)، ۲۱ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

دومین نشست تخصصی با موضوع پیشران‌های توسعه حمل و نقل جاده ای هوشمند (با محوریت خودرو) و نقش ICT با حضور طیف وسیعی از بازیگران اثرگذار در توسعه حمل و نقل هوشمند از سازمان های دولتی و خصوصی در سطوح عالی مدیریتی و تخصصی برگزار می شود.

در این نشست سخنرانی هایی با محوریت توسعه خودروهای هوشمند در جهان، ارزیابی نقش تلکام در صنعت خودروهای متصل و مواردی مشابه ارائه خواهد شد.

با توجه به اینکه توسعه نسل های جدید خودروهای هوشمند نیاز به استفاده و به کارگیری فناوری دارد و باید از فناوری های ارتباطات و اطلاعات برای هوشمندسازی آنها استفاده کرد، برگزاری این نوع نشست ها می تواند نقش موثری در شتاب دهی به روند توسعه خودروهای هوشمند داشته باشد.

برچسب‌ها: ICTخودرو هوشمندفناوریاستارتاپ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریهوشمندسازی خودروحمل‌ونقل هوشمند
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.