ارزان ترین بلیط هواپیما پاریس
رپرتاژ آگهی؛ ۸

ارزان ترین بلیط هواپیما پاریس

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۶ | ۷ دقیقه

شهر رویایی پاریس، پایتخت فرانسه یکی از بزرگترین و محبوب ترین شهر های جهان است، که سالانه میزبان چندین میلیون مسافر از سراسر جهان می باشد.

نوپانا: این شهر فوق العاده خانه آثار برجسته ای همچون برج ایفل، موزه لوور، کلیسا نوتردام، طاق پیروزی و .. می باشد. این شهر بی نظیر در کنار کلان شهر های محبوب لندن، توکو، نیویورک جز مقاصد گردشگری مهم جهانی قرار دارد.

چگونه می توانم پرواز ارزان به پاریس  را پیدا کنم؟

متقاضیان خرید بلیط هواپیما به پاریس و سفر به آن بسیار زیاد می باشند. به همین دلیل ایرلاین های بسیاری به انجام پرواز مستقیم یا غیر مستقیم به این شهر مشغول هستند. شما نیز اگر به دنبال سفر به این شهر می باشید و همچنین می خواهید که بلیط ارزان پاریس تهیه کنید.

دو راه حل وجود دارد. اول از همه اگر می توانید زمان سفرتان را به ماه های خلوت و کم مسافر پاریس موکول کنید چرا که در این زمان ها متقاضیان بسیار کم بوده و شرکت های هواپیمایی بلیط های هواپیمای خود را بسیار ارزان تر به فروش می رسانند.

راه دوم نیز این می باشد که به طور مرتب سایت ها را چک کنید تا شاید بتوانید بلیطی ارزان تر پیدا کنید که البته این کار سخت و تقریباً امکان پذیر نمی باشد.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان پاریس

به طور کلی بهترین زمان خرید بلیط به پاریس در حدود ۱۰ هفته قبل از سفرتان می باشد، همان طور که می دانید با نزدیکتر شدن به زمان پرواز قیمت آن بسیار بیشتر از قیمت اولیه می باشد. البته این خرید کمی ریسک دارد. اما تقریباً می توانید مطمئن باشید ارزان ترین بلیط را خریداری کرده اید. خوب است بلیط های صبح را خریداری کنید، به دلیل اینکه بلیط های صبح تقاضا زیادی ندارد و به همین منظور با قیمت کمتری به فروش می رسد.

کی به پاریس سفر کنیم؟

پاریس جز شهر های بسیار مهمی می باشد که اصلا امکان ندارد خالی از گردشگر باشد تنها تعداد مسافران در بعضی مواقع بسیار و در بعضی مواقع کم می شود. به گفته مسافران تابستان محبوب ترین زمان برای سفر به این شهر می باشد. به ویژه ماه جولای که بیشترین تعداد تور و بلیط هواپیما این شهر به فروش می رسد.

اما در ماه آگوست تقریباً تعداد گردشگران به حداقل می رسد. بنابراین اگر شما می خواهید از شخصیت فرانسوی لذت ببرید (و همچنین قیمت پایین تر و قیمت هتل)، بهتر است در بهار یا پاییز بازدید کنید. زمستان در پاریس می تواند سرد، اما همیشه عاشقانه است. با مراجعه به Tehran to Paris می توانید پروازهای جهانی به پاریس را مشاهده کنید.

آب وهوا در پاریس چگونه است؟

هوای پاریس نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است. شما می توانید حداکثر 25 درجه سانتی گراد در ماه های ژوئیه و اوت و کمترین ۳ درجه سانتیگراد را از دسامبر تا فوریه انتظار داشته باشید. و در طول سال شاهد باران های زیادی نیز می باشید. خشک ترین ماهاین شهر سپتامبر است و  مرطوب ترین ماه دسامبر می باشد.

فرودگاههای پاریس

اگر شما مسافر پرواز مستقیم پاریس باشید، پرواز شما در یکی از دو فرودگاه؛ فرودگاه شارل دوگل (CDG) و یا پاریس اورلی (ORY) فرود می آید. پاریس یک فرودگاه دیگر به نام بواوییز تیله (BVA) نیز دارد که پروازهای مستقیم و ارزان قیمت در این فرودگاه به زمان خواهند نشست.

فرودگاه شارل دوگل

این فرودگاه را می توان اولین و مهم ترین فرودگاه پاریس معرفی کرد. شارل دوگل دومین فرودگاه شلوغ اروپا می باشد که اکثر مسافران شهر در این فرودگاه وارد می شوند. این فرودگاه بزرگ دارای سه پایانه می باشد که کار هر کدام از دیگری متفاوت می باشد.

برخی از پرواز های مهمی که مستقیم وارد پاریس می شوند

بریتیش ایرویز، ایرفرانس، ایزی جت، رایان ایر، فلای بی، لوفتهانزا، کی ال ام، اتریشی

برچسب‌ها: فرانسهخرید بلیط آنلاینخرید آنلاین بلیط هواپیما رزرو بلیط تورهاپاریسبلیط ارزان پاریس
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.