موزه‌ها برای جذب مخاطب از استارت‌آپ‌ها استفاده کنند
ارژنگ‌مهر، استاد دانشگاه علامه طباطبایی: ۸

موزه‌ها برای جذب مخاطب از استارت‌آپ‌ها استفاده کنند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۸ | ۲ دقیقه

استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: موزه‌ها برای حضور قدرتمند و جذب مخاطب بیشتر باید از این استارت‌آپ‌ها استفاده کنند.

نوپانا به نقل از روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، داود ارژنگ مهر استاد دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: کسب و کارهایی در این دهه به وجود آمده که عموماً زنجیره ارزش حاصل از تکنولوژی را فراهم و فرصت‌ها و تهدیدهایی را برای کسب و کار سنتی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده در هر کسب و کاری استارت‌آپ‌ها وارد شدند فضاهای جدیدی را نیز ایجاد کردند و استفاده کنندگان از مزایای بیشتری بهره برده‌اند.

ارژنگ مهر گفت: فرصت‌هایی که به وسیله استارتاپ ها در ایران ایجاد شد بیشتر در شبکه توزیع کالاها و محصولات مختلف بوده است البته اگر در خصوص موزه‌ها نیست از این روش استفاده شود مخاطب بیشتری جذب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ۶۵ درصد از بلیت‌های هواپیماها را استارت‌آپ‌ها صادر می‌کنند و فقط ۳۵ درصد آن را آژانس‌های هواپیمایی در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

ارژنگ مهر افزود: در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کارها به صورت حرفه‌ای انجام و به زیبایی از از ابزار تکنولوژی استفاده شده است.

این استاد دانشگاه در ادامه تعدادی از استارتآپ‌های روز دنیا در جهت بهبود عملکرد موزه‌ها را معرفی کرد و تاکید کرد: موزه‌ها برای حضور قدرتمند و جذب مخاطب بیشتر باید از این استارت‌آپ ها استفاده کنند.

برچسب‌ها: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدساستارتاپداوود ارژنگ‌مهردانشگاه علامه طباطباییموزه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.