امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پروژه کسبوکارهای نوپا و دیجی‌کالا نکست
دولت، استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران در کنار هم در دورهمی استارتاپ‌های کشاورزی ۸

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پروژه کسبوکارهای نوپا و دیجی‌کالا نکست

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۷ | ۴ دقیقه

دورهمی استارت آپ های کشاورزی با هدف شبکه سازی و ارتباط بین اعضای مختلف اکوسیستم، در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

نوپانادر این دورهمی استارت آپی کوتاه که با حضور مهندس محمدعلی طهماسبی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و به همت پروژه کسب و کارهای نوپا و با همکاری تیم اکوموتیو برگزار شد، سخنرانانی از بخش خصوصی و دولتی به ارائه نکات و نقطه نظرات خود پیرامون این حوزه پرداختند. در این گردهمایی بخش خصوصی علاوه بر معرفی کسب و کار و ظرفیت های خود به چالش های موجود در بخش کشاورزی اشاره کرد. در عین حال بخش دولتی هم علاوه بر شفاف سازی برخی از چالش ها، به برخی از ایرادات وارد شده از جانب بخش خصوصی پاسخ داده و همچنین ظرفیت ها و حوزه های هدف مناسب برای کارآفرینی را برای مخاطبان این برنامه تشریح کرد.

از بخش‌های دیگر این دورهمی که می‌شود از آن به عنوان مهمترین اهداف برگزاری این مراسم یاد کرد، بخش ارتباط گیری اعضای شرکت کننده با همدیگر بود که برای این منظور ابتدا هریک از اعضای شرکت کننده معرفی مختصری از خود ارائه کردند و سپس در قسمت پذیرایی به شبکه سازی و ارتباط گیری با یکدیگر پرداختند. آخرین برنامه این مراسم، امضای تفاهم نامه همکاری بین پروژه کسب و کارهای نوپا و دیجی کالا نکست بود که مقدمات همکاری بیشتر را برای دو طرف در زمینه استارتاپ های حوزه کشاورزی فراهم می‌آورد.

همچنین باید توجه داشت که تعداد سرمایه گذاران و شرکت‌های بزرگ در این دورهمی به نسبت حضور بخش های دیگر کم رنگ بود که امید است با اطلاع رسانی مناسب چنین رویدادهایی و همچنین آگاه سازی درباره ظرفیت‌های فوق‌العاده بخش کشاورزی، تعامل مناسب‌تری بین استارتاپ ها و سرمایه گذاران اتفاق بیفتد و باعث هم افزایی هرچه بیشتر در این حوزه بکر در کشور عزیزمان بشوند.

برچسب‌ها: وزارت جهاد کشاورزیدیجی‌کالا نکستکشاورزیاستارتاپمعاون امور باغبانیپروژه کسب و کارهای نوپا وزارت جهاد کشاورزیاستارتاپ‌های کشاورزی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.