برنامه مذاکرات جذب سرمایه فین استارز ۲۰۱۹ توسط کارن کراد
با همکاری فرابورس تهران ۸

برنامه مذاکرات جذب سرمایه فین استارز ۲۰۱۹ توسط کارن کراد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۲ | ۴ دقیقه

هم‌زمان با دوازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، کارن‌کراد امسال نیز مانند سال گذشته همکاری خوبی را با شرکت فرابورس ایران شکل داد.

نوپانا: این همکاری که ریشه در سابقه طولانی همکاری کارن‌کراد با فرابورس داشته، با برنامه مدون و مشترک این دو مجموعه آغاز گردید. در این برنامه استارتاپ‌های منتخب و فعال حوزه فین‌تک فین استارز پلاس به سرمایه‌گذاران تخصصی و شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری معرفی شدند و جلسات خصوصی استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران کارن‌کراد ۳ تا ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شد. برنامه مشترک جذب سرمایه امسال از چهار بخش اساسی تشکیل یافته است. 

بخش اول شامل هماهنگی جلسات بین استارتاپ‌های حوزه فین‌تک و سرمایه‌گذاران جهت ایجاد بستر سرمایه‌گذاری مشترک co-investment برای استارتاپ‌های منتخب فین‌استارز پلاس بود. با توجه به علاقمندی و تمایل سرمایه‌گذاران کارن‌کراد به سرمایه‌گذاری مشترک برآن شدیم تا جلسات B2B جهت سرمایه‌گذاری مشترک را در رویداد فین‌استارز پلاس برگزار نماییم. در این سه روز تعداد ۱۰ جلسه سرمایه‌گذاری مشترک برگزار گردید.

بخش دوم برنامه شامل جلسات استارتاپ‌های شرکت‌کننده در رویداد فین‌استارز پلاس جهت تامین مالی بود که تعداد ۴۵ جلسه برگزار شد. امیدواریم در مذاکرات آتی فرآیند جذب سرمایه را برای این استارتاپ‌ها فراهم آوریم.

بخش سوم فعالیت کارن‌کراد در این برنامه شامل جلسات مشاوره بود که از سوی شرکت فرابورس ایران برای متقاضیان مشاوره تعداد ۲۵ جلسه مشاوره تنظیم گردید‌.

در بخش چهارم حدود ۲۵ جلسه بین سرمایه‌گذاران و سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن‌کراد برگزار گردید، محدوده مذاکرات ایجاد بستری مناسب جهت همکاری‌ در آینده و ضرورت ورود به اکوسیستم کسب و کارهای نوپا بود. همچنین ⁣⁣در روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸، کارگاه «مالیات ویژه کسب و کارهای نوپا» با سخنرانی محمدرضا شهنانی برگزار شد.

به طور کلی همکاری کارن‌کراد و شرکت فرابورس ایران در رویداد فین استارز در راستای تسهیل امر جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و ایجاد نقشی موثر در راستای تعالی زیست بوم کسب و کارهای نوپا شکل گرفت.

برچسب‌ها: karencrowdکارن کراد تامین مالی جمعیفرابورس ایرانفین استارز پلاسسرمایه‌گذاریفین تکسرمایه‌گذاری مشترکجذب سرمایه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.