دانش‎بنیان‌های حوزه نقشه‌برداری مغز دستاوردهای خود را نمایش می‌دهند
همزمان با سومین سمپوزیوم «تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران»؛ ۸

دانش‎بنیان‌های حوزه نقشه‌برداری مغز دستاوردهای خود را نمایش می‌دهند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۸ | ۵ دقیقه

همزمان با سومین سمپوزیوم «تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران» شرکت‌های دانش بنیان حوزه‌ نقشه‌برداری مغز محصولات و فناوری‌های خود را در معرض نمایش می‌گذارند.

نوپانا: به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمدرضا آی رئیس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز  برگزاری سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران را یکی از اقدامات این مرکز در سال جاری دانست و بیان کرد: این رویداد با هدف ایجاد همگرایی هرچه بیشتر، به‌روزرسانی و ارتقاء سطح آگاهی پژوهشگران و محققان در حوزه‌ علوم و فناوری‌های شناختی به ویژه نقشه برداری مغز  با حضور متخصصان این حوزه برگزار می‌شود.

همچنین با توجه به برگزاری موفق دروه های گذشته، با برگزاری سومین دوره در تلاش هستیم با تمرکز بیشتر بر مباحث علمی مشترک در این زمینه بار دیگر بتوانیم نیازهای پژوهشی و پتانسیل‌های موجود در کشور را به اساتید، دانشجویان و محققان معرفی کنیم و در بهره‌برداری هرچه بهتر از آن سهیم باشیم.

آی ادامه داد: سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران به عنوان بزرگترین رویداد نقشه برداری مغز کشور با برگزاری کارگاه‌ها، پنل های تخصصی و سمینارهای جانبی در راستای بهره‌مندی پژوهشگران این حوزه و همگرایی این دانش بتواند بستری مفید را برای علاقه‌مندان فراهم آورد.  

به گفته رییس سومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران، در راستای ایجاد انگیزه در پژوهشگران و فناوران این حوزه برای بومی‌سازی تجهیزات و فناوری‌های نقشه برداری مغز همزمان با این سمپوزیوم، دومین جشنواره‌ پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز نیز برگزار می شود. این رویداد فرصتی را برای شرکت‌های دانش بنیان حیطه‌ نقشه‌برداری مغز فراهم می‌کند تا محصولات و فناوری‌های خود را معرفی کرده و به عرصه‌ ظهور بگذارند. امیدواریم این رویداد نیز بتواند گامی در راستای ترویج و شناسایی علوم شناختی به ویژه نقشه برداری مغز بردارد. همچنین نشست دبیران و اعضای شاخه‌ دانشجویی نقشه برداری مغز ایران نیز در حاشیه این رویداد برگزار می شود که عضویت در شاخه دانشجویی نقشه برداری مغز ایران برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است. 

سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران با اهداف متفاوتی از جمله ارائه به روزترین اطلاعات حوزه‌ی نقشه برداری مغز، تبادل افکار متخصصان این حیطه، معرفی تکنولوژی‌های برتر مرتبط در داخل کشور و همچنین توسعه و ترویج بیش از پیش دانش نقشه‌برداری مغز در سطح کشور ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می شود.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با هدف پاسخگویی بخشی از نیازهای پژوهشی و فناوری کشور در زمینه ایجاد زیرساخت تصویربرداری و تحریک مغزی برای تحقیقات شناختی و ارائه خدمات دانش‌بنیان در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی و نقشه‌برداری مغز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است.

برچسب‌ها: مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریسومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایرانآزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.