همایش جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها در اصفهان
روز چهارشنبه به صورت رایگان برگزار می‌شود ۹.۳

همایش جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها در اصفهان

توسط عباس خاراباف | ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۵ | ۲ دقیقه

با هدف مروری بر آخرین تحولات حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها

نوپانا: پس از برگزاری موفق «یلدای کارآفرینان استارت‌آپی» در شب یلدا و استقبال فعالان اکوسیستم استارت‌آپی از مباحث تخصصی، با توجه به ظرفیت‌های بالای اکوسیستم اصفهان، پنل سرمایه‌گذاری یلدا این‌بار روز چهارشنبه ۲۵ اسفند از ساعت ١٤ تا ١٩ در شهر زیبای اصفهان برگزار می‌شود.

شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ، سعید رحمانی مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه سرآوا و رضا زرنوخی رییس انجمن صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه ایران به عنوان سخنرانان این همایش به بحث و تبادل و نظر خواهند پرداخت.

به گزارش نوپانا، در این همایش در کنار طرح مباحث تخصصی، آخرین تحولات حوزه سرمایه‌گذاری و آنچه در سال ۱۳۹۵ گذشت، مرور خواهد شد و کارشناسان به صورت ویژه وضعیت جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها در سال 1396 را بررسی خواهند کرد.

همچنین علاقمندان به جذب سرمایه برای استارت‌آپ خود یا مشارکت در سرمایه‌گذاری می‌توانند در بخش پرسش و پاسخ سوالاتشان را مطرح و بعد از همایش نیز به صورت مستقیم با آقایان جوانمردی، رحمانی و زرنوخی به بحث و تبادل نظر بپردازند.

در این همایش پنل تخصصی توسط شهرام شریف (روزنامه‌نگار) اجرا خواهد شد. دبیری این همایش نیز برعهده اکبر‌هاشمی صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته‌نامه شنبه است.

اهداف برگزاری همایش نیز پرداختن به موضوعاتی از جمله «نحوه جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها مدل‌های سرمایه‌گذاری، میزان سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، انتقال دانش فنی و مدیریتی، ورود شرکت‌های چند ملیتی، قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری، ایجاد صندوق‌های خطرپذیر، ورود به فرابورس، شفافیت در سرمایه‌گذاری و غیره» است.

علاقمندان براي ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

لینک ثبت‌نام در همایش جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها

برچسب‌ها: ایرانسرمایه‌گذاراستارت‌آپرویدادعباس خاراباف
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره عباس خاراباف

عباس خاراباف

عباس خاراباف دانش آموخته مهندسی هوافضا است. او از سال ۱۳۸۴ به صورت حرفه‌ای در رسانه‌های مختلف به روزنامه‌نگاری علمی و ترویج دانش و فناوری مشغول بوده است. عباس خاراباف سابقه سردبیری، دبیری تحریریه و دبیر سرویسی چندین نشریه معتبر را دارد.